Hallo,
Ik heb net een account aangemaakt omdat ik pech lijk te hebben met mijn nieuwe aanwinst.
Nadat mijn oog was gevallen op de blauwe Omega Seamaster Diver 300m, besloten dit schitterende horloge aan te schaffen. Na wat inlezen besloot ik om het horloge bij een officiële omegadealer te kopen om problemen te voorkomen. Vanwege de gunstige koers van de pond besloten het horloge in een Omega Boutique te kopen tijdens een korte Londentrip. De garantie is toch internationaal en ik vond het leuk om het daar te kopen.
Al snel bleek dat de datum niet goed liep. Het wieltje bleef hangen tussen twee cijfers. Balen natuurlijk. Ik heb het even aangekeken maar toen contact opgenomen met Swatch in Eindhoven. Erg vervelend maar ik moest het horloge naar Brussel sturen voor reparatie en dat kon wel even duren. Werd verder wel prima geholpen.
Vandaag via de website van het service centre de status van de reparatie bekeken en me rotgeschrokken; er staat:
- krassen aanwezig
- de kast is bekrast
- de kastbodem is gemerkt
- de glasrand is bekrast
- de band is bekrast
Ik snap er helemaal niets van! Dat horloge was een week oud en ik heb het amper gedragen. Dat horloge was als nieuw!
Iemand die weet of ik me zorgen moet gaan maken? Of zou Omega dit al bij de allerkleinste gebruikssporen noteren om zich in te dekken? Ik begrijp ook niet wat ze bedoelen met ‘de kastbodem is bekrast’. Het is mijn eerste horloge uit het duurdere segment en had het me anders voorgesteld. Nog niet echt van mijn aankoop kunnen genieten. Nu maar hopen dat het allemaal meevalt.