Ik heb vandaag van peebee enkele Seiko’s overgenomen die bij mij nog ontbraken in de collectie. Het was zowel via mail als in real life een heel leuke en vlotte communicatie. De horloges waren exact zoals beschreven, zagen er zeer goed uit, en werden voor een meer dan correcte prijs aangeboden. Een aanrader! (tu)
Ik heb vandaag en gisteren enkele seiko’s en een poljot overgenomen,
ze zien er stuk voor stuk netjes uit (beter als beschreven).
Eerlijke horloges voor een eerlijke prijs.
Het was prettig en gezellig zaken doen.
Peter sterkte.
Vandaag Peter mogen ontmoeten en een mooi klokje van hem overgenomen.
Kan absoluut de reacties hierboven bijtreden, een zeer aimable man, die rustig de tijd heeft genomen om zijn collectie te tonen en me heeft verrast met een klokje dat ik niet daar kon laten. Ik kwam ook voor enkele poljot en seiko’s maar het is dus een andere geworden - eentje waar ik heel blij mee ben!
Heeft me ook nog een ander bandje laten kiezen, helemaal top dus.
Peter, nog bedankt voor je tijd, het horloge, en succes met de overige verkopen.
Bij Peter nu al een paar horloges gekocht voor zeer redelijke prijzen. Een paar vintage horloges waar wat werk aan is, maar dat is er eerlijk bij verteld door Peter.
De 2 Poljots zijn gewoon klasse.
Je komt voor 1 horloge en gaat weg met 5 horloges…
Zojuist bij Peter de beide Citizen’s 6501 mogen ophalen en daarbij een zeer prettig en geanimeerd gesprek gehad. Ik heb bewondering voor zijn nuchtere en enthousiaste levensvisie. Een waardig lid!!
Vandaag 11 horloges ontvangen van Peter. Hoewel de afspraak was dat ik ze bij hem op zou halen, bracht hij deze bij mij thuis. Als je dan de reden hoort, waarom hij zijn verzameling weg doet. Koude rillingen. Beste Peter, dank voor de goede afhandeling. Top! Heel veel sterkte.
Heb van de week ook een Seiko van Peter overgenomen, communicatie was gezellig en het horloge was zoals omschreven. Kreeg er zelfs 2 extra lederen bandjes bij terwijl 1 was afgesproken, toppie!
En als je dan idd hoort waarom hij zijn verzameling wegdoet dan lijkt alles ineens heel betrekkelijk. Het ga je goed Peter!