Pegasus Venezia Legionarius

Nog 23 uur te gaan op Kickstarter. Vind hem best wel mooi, twijfel alleen nog. Moet toch een keer stoppen met kopen😉

http://www.pegasuswatches.it

Het design komt me bekend voor, iemand een idee waarvan? :sweat:

1 like

Steinhart.

6 likes

Subkopie mè’n vliegend perd. Nee dank je.

Verrassend… Al die microbrands op Kickstarter hebben hetzelfde doel. Gaap.

Haha
Heeft iemand ook die chapter ring gezien?
Soort van 1 april grap dit horloge.

1 like

Man, man. De vijfduizendste Subkloon. ‘Designed in Italy’? :confused:

Ieder Ijn smaak, voor €115,- niks te verliezen toch🙂

1 like

Zijn smaak

Enkel je trots…

1 like

Ja, smakeloos is ook een vorm van smaak…

Dus valt er niet over te twisten.

Lekker origineel ontwerp.
Zou er geen cent in stoppen.

Tuurlijk wel.

Okay, agree to disagree. Anyway, goed weekend😄

Goed plan!

Geniet van je weekend.

Ik heb nog nooit zo’n hommage in mijn bezit gehad. En hoewel ik de aantrekkingskracht best kan begrijpen, begrijp ik zeker ook de weerstand tegen hommages. Maar ik vind het wat vreemd dat sommige merken méér flak over zich heen krijgen dan andere. Een MKII of een Armida A9 Milsub krijgt het minder te verduren (en ik baseer me dan óók op WUS en andere fora overigens) dan deze Pegasus. En wat dacht u van Squale? Historie? Ja. Maar een hommage.

Pegasus. Er staat wel een hoop marketing op die site (“the mission, high quality, luxury, handcrafted, traditional production techniques”) maar je komt er dan niet achter of de kroon geschroefd is (zal wel niet) of dat er saffier op zit (Seiko kan het voor dat geld maar ik verwacht van niet, maar zet het er dan bij, of is het acryl?).
Ik zou als minimaal instapniveau voor een Tisel (Tisell?) gaan, Miyota 9015, ceramic en saffier voor rond €200. Maar ook dat is een hommage.

1 like

Als een nieuw merk iets toe zou voegen, is kickstarter prima, maar wederom zo’ n 13-in-een-dozijn klok… Er zijn betere alternatieven/nieuwe merken die het imo meer verdienen om wat steun te krijgen.

Vind dan het hele marketing verhaal bij zo’n (hommage)horloge nogal genant.

Prijs is dan wel weer netjes, gesteld dat de kwaliteit dat ook is.

Zouden ze dit nu eens op 44-46mm breedte hebben gedaan, zou ik er nog wel iets voor gevoeld hebben. Nu is het meer een cheap-ass-Steinhart aka poor-men’s-Rolex. Verder niets ten nadele van Steinhart!

1 like

Nou ze reageren niet op hun mail, ik wil er 20 stuks van bestellen en vroeg wanneer ze aan productie beginnen en eventueel leveren, geen reactie.