Pelagos GMT ?

Zou de voorspelling uitkomen?

Ik vind hem niet mooi, eerlijk gezegd. Het maakt hem te druk, teveel gaande op en rond de plaat. De eerste generatie met twee regeltjes tekst, dat is en blijft de enige uitvoering voor mij. Gelukkig denken velen daar anders over :slight_smile:

3 likes

Een Tudor met een kopie bezel lettertype van een Rolex GMT… lange leve de creativiteit…

1 like

Ja precies dit dus!

Wel lekker wat leesvoer op je duikvakantie :fork_and_knife:

1 like

Ik waardeer 'm wel. Blijft een van de mooiste uit de Tudor stal.
Ben erg benieuwd. Eigen manufactuur zeker?.
Alleen teveel tekst… :confused:

13 likes

Ik zou het knap vinden als ze nu al het inhouse uurwerk naar GMT hebben geüpgradet. Daarnaast GMT functie op een diepzee duiker, lijkt me niet. Ze vissen met zo’n model bovendien in hun eigen vijvertje.

Ik verwacht eerder een opvolger van de Grantour reeks

Lekker hoor, voor de Lucky few die vd ene badplaats naar de andere gaan om te duiken. Maar ik heb t niet zo op te veel centrale wijzers. Uren, minuten en hooguit secondes Is me meer dan genoeg.

Ik wou dat de 2 line ook in blauw was uitgebracht. Lekker clean en typisch tudor v vroeger met een eta uurwerkje erin.

GMT super mooi! :slight_smile:

Geweldig. !!!

:laughing:

Elf.

Ik vind de GMT wijzer wel heel erg ielig ogen op deze ruige klok.

Lijkt me een ideaal vakantiehorloge en ik vind 'm eigenlijk gewoon heel mooi!

moet je de achterkant eens zien: staan de portretjes van de mensen die aan het horloge gewerkt hebben…
:slight_smile:

:

Een duikreis kost niet veel meer dan een gewone reis, hoor. En wel zo aangenaam je moeder net tijdens haar avondmaal te kunnen bellen. Kort gesprek en maximaal genot van je tijd daar gegarandeerd.

Shit, dit had ik niet moeten lezen met m’n mond vol stroopwafel. M’n hele scherm gespikkeld. En een stroopwafel over je longen kan ik ook niemand aanbevelen.

Lekker dan.
:weary:

Elf.

3 likes

Ik hou er niet van…

Stroopwafel…?

1 like

Ook ik ben er niet weg van… Met name omdat ik de bezel veel te druk vind.

Ook hier blijft de magie van de ‘oude’ het winnen!

mmm de tekst valt wel mee maar ik mis two-way-rotating-ceramic-inlay-bezel
of staat dat wellicht op de kast??

2 likes

Deze wordt waarschijnlijk zonder handleiding geleverd, alles staat toch al op de wijzerplaat :sunglasses:

Beetje rommelig geheel, naar mijn mening.