Ik vind dit tekst zo op een boom lijken. En krijg dat maar niet uit m’n beeld. Ook het blokje naast het datumvenster is weg, jammer.
Ik zou het wel weten, de two-liner op de titaniumband
Ik vind dit tekst zo op een boom lijken. En krijg dat maar niet uit m’n beeld. Ook het blokje naast het datumvenster is weg, jammer.
Ik zou het wel weten, de two-liner op de titaniumband
Grappig, ik kan nu niets anders meer dan een boom zien op heel die dial
Inderdaad… dat beeld krijg je niet meer van je netvlies… en bedankt… …
Alleen… vraag ik me af… Tudor’s waren altijd als “t kleine zusje” van Rolex…omdat Rolex een manufactuur uurwerk heeft en Tudor het met een “Gewoon ETA werkje” moesten doen… een Tudor met Manufactuur… waarom heet het dan nog Tudor… en niet gewoon Rolex?.. ik bedoel… de “manufactuur” kalibers van Tudor zullen ook wel “gewoon” bij Rolex gemaakt worden…
Hoe het ook zij… als ik ooit nog eens “rijk en gefortuneerd” ben… dan ga ik kijken voor een Rode BB…
Voor mij was de sluiting van de pelagos echt een no-go.
Afgaan op je gevoel, wel als je ze beide om hebt gehad want in real life om de pols is wel wat anders dan plaatjes op internet.
Succes!
Sluiting is jammer idd…
Verder vind ik het een van de mooiste klokken die je voor dat geld kan kopen. Design is top. Manufacture is ook top. ( die zou ik dan willen )
Wat ik nog meer jammer vind is dat ik de kast wat te dik vind. En liever gewoon het rolex-staal ipv titanium.
Pelagos
Meer in balans dan de BB.
BB blue, veruit de mooiste!!
Ideaal voor iedere omstandigheid. Zowel op een pak/overhemd als in de vrije tijd.
Black Bay heeft een 316l kast. Geen 904 zoals Rolex wel heeft.
Die keuze kan je alleen zelf maken.
Ik zou persoonlijk voor de BBBlue gaan of de nieuwe Pelagos in blauw met stalen band.
Titanium band zat heerlijk! Sluiting kun je bediscussiëren… Zelf heb ik er geen moeite mee.
Ws zal ik m overigens meer op rubber en stof dragen (zie ook de foto van Vierport).
Tsjah, dat lijkt me duidelijk en logisch . Vraag is/was danook waar jullie keuze op zou vallen (dus niet welke ik zou moeten nemen).
Van de BB is de blauwe overigens ook mijn favoriet…
Check
Daarom laat ik ook weten wat ik zou kiezen
Is dat die van mij is geweest?
Heb beiden gehad (heb de Pelagos nog steeds) en zou voor de Pelagos gaan. Draagt op de pols minder dik en is een stuk cleaner. Ondanks Hou wel van dat teutonische, cleane look.
Ik ga even plagen. http://www.watchwallpapers.com/tbbreve.htm
F#!K waarom kijk ik dit eigenlijk?
@krabong. weet je zeker dat je hem uit de verkoop haalt?
Dat kan je met een setje end links mooi oplossen, dan kijk je niet meer tegen dat gapende gat aan. Ik vind de Tudor Nato dan een stuk mooier staan.
Toen Tudor de BB en Pelagos uitbracht wist ik het zeker, de rode BB!
Toen Tudor met de blauwe BB kwam wist ik het weer zeker, de blauwe BB!
En sinds een paar weken denk ik, de Pelagos! Op de een of andere manier tijdlozer.
Succes met je keuze!
En? is er inmiddels al een Tudor?
End links in combi met nato? Ik kan me niet voorstellen dat het mooi is. Heb je daar een plaatje van?
In combi met de de rubber band van de pelagos staat het wel, maar met een nato moet je die flink bewerken om het passend te krijgen lijkt mij.