Pelagos of BB

Ik heb even snel wat foto’s gemaakt om het te laten zien. Persoonlijk vind ik met end pieces mooier dan zonder, hoewel zonder wel meer dat rauwe tool watch gevoel geeft.

1 like

De black bay blue vind ik door de gepolijste vlakken meer onder n overhemd passen dan de pelagos. Doch, de pelagos vind ik door zn coole extra’s als zn sluiting leuker. Als die onder je overhemd zou passen, zou ik persoonlijk daar voor gaan. Bovendien heb ik nog geen titanium duiker, nu mn seiko kinetic defect is.

Ik heb veel geflipperd de afgelopen jaren en van erg weinig spijt. De enige (enigste?) waar ik met weemoed (en wat spijt) aan terugdenk is de rode BB. Die had ik graag nog gehad…Ik hoop nog steeds op een versie met datum. De blauwe doet me minder en de Pelagos is vind ik net niet kunnen als dress. Van de andere kant, wie maakt dat uit ? zelf toch.

Oef, ik vind beide opties niet zo kunnen, maar met de endlinks ronduit lelijk. Sorry😉

Dan heb ik die Rode BB waarschijnlijk :wink: Ik kan alleen maar beloven dat ik er goed op zal passen.

PS Het is enige, never enigste!

Ciao, Henk

Nou moet ik me weer in slaap huilen vanavond :wink:

Eigenlijk is het gewoon een matige ontwerpkeuze geweest, de lugspace had 20 mm kunnen zijn en de pinholes een stuk meer richting kast, dan hadden we niet deze lelijke aangezichten gehad. De kast is ook een beetje hoog en zwaar om comfortabel aan een nylon band te dragen. Alle modellen uit de Heritage lijn hebben ditzelfde probleem.

1 like

@anon50762135EV: de linkermanchet van je overhemd lijkt wat te ruim,… Het is net alsof ie wat wijder is,… Geen gezicht… Laat je ze terugverstellen? Of verras je ons straks, na zorgvuldig opgebouwde spanning, met een Lange Tourbillon?

7 likes