Nu heb ik hem gekocht met een soort van zachte foam. Schijt op zich wel voor horloges te werken maar vraag me af hoe dit op termijn blijft.
Ben dus eigenlijk op zoek naar wat dichter foam. Beetje het materiaal waar die zwembadmatten van gemaakt zijn.
Iemand ervaring ermee en waar ik aan dit foam kan komen.
Dacht dat t rode label om t ventiel er normaliter af moest. Bleek dus niet zo te zijn maar vanwege de beschadigingen toch mar eruit gesneden.
Horloges met leren band/nato gaat perfect. Je hoeft niet eens een kussentje erin te doen. Omdat stalen banden wat minder flexibel zijn gaat dit niet passen. Daarom besloten om voor het stalen banden gedeelte alle foam eruit te halen en beetje de experimenteren. Het kan dus zo maar Rolex kussentjes passen er ook drie in. Heb er alleen geen 3 ;). De stukken tussen de horloges zitten nu vastgeklemd.
Heb bij de leverancier nog eens stuk plukfoam besteld zodat ik hem nu echt netjes kan maken. Voor de rest ben ik erg tevreden. Dingen zijn echt bomproof!
Ben dr ook erg blij mee. Als ik de nieuwe foam heb gesneden plak ik hem ook vast aan de onderste laag. Blijft alles nog beter zitten. Weeet niet of ik er veel mee ga reizen maar kan prima. Past ook precies in mn bankkluisje. Ook wel prettig
Heb je 'm nou bij mijn vroegere buurjongen/speelkameraadje gekocht in de buurt van Rotterdam? Ik kom een keertje langs om te kijken of het ook wat voor mij is.
Heb je 'm nou bij mijn vroegere
buurjongen/speelkameraadje gekocht in de buurt van
Rotterdam? Ik kom een keertje langs om te kijken
of het ook wat voor mij is.
Menno
Nee bij een bedrijf in Woerden besteld, Apox. Kan ik echt iedereen aanraden!