Pellen = pielen

Nou, maar goed dat ik er, zoals aangekondigd, eens goed voor ben gaan zitten want wat een gepiel zeg om die stickers van de Yacht-Master te krijgen, zodanig dat er geen beschadigingen achterblijven. Wat een wereldprobleem of niet? Schokkend gewoon…

Gelukkig had ik m’n nagels niet geknipt en een tandenstokertje met “zacht” gemaakt uiteinde bij de hand.

Ik heb een poging gedaan om de foto’s in chronologische volgorde te plaatsen maar jullie zien wel dat zulks weer niet gelukt is met onze mooie HF uploadmogelijkheid ggggggrrrr…

De eerste foto is zonder stickers, die daaronder (tweede dus) nog met. Inmiddels zit alleen op het achterdeksel nog de sticker (blijft) en op het deskdiving deel van de sluiting alsmede het binnendeel waar het Rolex zo mooi zit ingestanst.

)

Edit: Joep de rode pitkater (overleden 2005) afgebeeld op de muisonderlegger heeft 'm postuum goedgekeurd!

36 likes

Mooi horloge! :ok_hand: Van harte gefeliciteerd! :slightly_smiling_face:

1 like

We hebben hier allemaal ontzettend met je te doen Marco, veel sterkte met de verwerking van de verschrikkelijke gebeurtenis die “stickers van je splinternieuwe Rolex plukken” heet :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

Nee geintje man, heerlijk toch!!

4 likes

Geweldig horloge, geniet ervan!

1 like

Je hebt het maar zwaar he;-)

Echt een bizar mooie klok! gefeliciteerd.

3 likes

Heule fijne aanwinst! :+1:

1 like

Gefeliciteerd, wat een beest!!

1 like

Wat erg he, altijd die stickers😀, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, mooi horloge!

3 likes

Erg mooi, de mooiste variant van de YM imo.

2 likes

Je zal wel helemaal kapot zijn geweest. Sterkte, man. Gefeliciteerd. Wat een mooi horloge.

2 likes

Het is een mooie, geniet ervan!

1 like

Hoppeta! En nu maar klokkijken!

Jammer van de haarlijntjes op foto 1!
:scream:

3 likes

Wauw wat een mooie aanwinst @emveezet
De blauwe details, nice!
Moge het leed dat pellen heet maar snel zijn vergeten :wink:

2 likes

Hoeveel stickers zaten er wel niet op?..heel mooie Yachtmaster trouwens…vind ik eigenlijk mooier dan een Sub (deze uitvoering dan)

2 likes

Oeps!! Volgende x ff met de schaar erlangs…

Genoeg, meer dan op het velletje zitten. De hele kleine van een paar vierkante mm. heb ik weggegooid want deze blijven toch niet zitten op het vettige papier.

1 like

Super bezel en mooie kleurstelling :ok_hand:

1 like

En de rest bewaar je…? :flushed:

1 like

Tuurlijk. Kan je weer terug plakken bij verkoop. “Nieuw , nog in de stickers”. :rofl:

Btw @emveezet, werkelijk een prachtig horloge. Op de secondewijzer na dan.:sweat_smile:

2 likes

Prachtige combi zo met die blauwe tekst, heerlijk!

Gefeliciteerd!!

1 like