Nou, maar goed dat ik er, zoals aangekondigd, eens goed voor ben gaan zitten want wat een gepiel zeg om die stickers van de Yacht-Master te krijgen, zodanig dat er geen beschadigingen achterblijven. Wat een wereldprobleem of niet? Schokkend gewoon…
Gelukkig had ik m’n nagels niet geknipt en een tandenstokertje met “zacht” gemaakt uiteinde bij de hand.
Ik heb een poging gedaan om de foto’s in chronologische volgorde te plaatsen maar jullie zien wel dat zulks weer niet gelukt is met onze mooie HF uploadmogelijkheid ggggggrrrr…
De eerste foto is zonder stickers, die daaronder (tweede dus) nog met. Inmiddels zit alleen op het achterdeksel nog de sticker (blijft) en op het deskdiving deel van de sluiting alsmede het binnendeel waar het Rolex zo mooi zit ingestanst.
We hebben hier allemaal ontzettend met je te doen Marco, veel sterkte met de verwerking van de verschrikkelijke gebeurtenis die “stickers van je splinternieuwe Rolex plukken” heet
Genoeg, meer dan op het velletje zitten. De hele kleine van een paar vierkante mm. heb ik weggegooid want deze blijven toch niet zitten op het vettige papier.