De post is al lang aangemaakt en geschreven. Ze moeten alleen nog op verzenden drukken
Dat gebeurd om iets voor 0.00 uur vanacht.
Gadver merci voor het nachtwerk voor me om de stemming morgen te openen dan!
Hadden we maar niet van die zeikerd moeten zijn.
Dictatoriele Public Service Announcement;
Deadline wordt vervroegd naar gisteren. Ga maar fietsen allemaal jongens.
It’s good to be the king!
UPDATE
Wij van de Pellikaan-werkgroep hebben de afgelopen maanden veelvuldig en positief contact met elkaar onderhouden en zijn daarbij tot een serieus mooi en goed idee gekomen.
Dit idee behelste onder meer dat het HFLE plan van nul af aan opgebouwd moest worden: kast, uurwerk, wijzers, glas, de hele riedel en was dus geen variant op een bestaand model(waar overigens niks mis mee is, maar als we dat met een Pellikaan zouden doen zouden we niet binnen de budget-doelstelling blijven).
Dit betekent uiteraard wel dat we alle onderdelen bij elkaar moesten zoeken, in de juiste aantallen en tegen de juiste prijs. Omdat er nog teveel onzekerheden waren hebben we tussendoor niet veel updates kunnen geven, want als de ene variabele veranderde zou een andere ook mee veranderen.
Vandaag is uiteindelijk gebleken dat één van de leveranciers niet aan de wensen van ons oorspronkelijke plan kon voldoen. Wij hebben nog een alternatief overwogen, maar kwamen tot de conclusie dat dat teveel zou afwijken van wat we voor ogen hadden.
Dat resulteert, helaas, dan wel in het feit dat wij in het zicht van de haven jullie moeten teleurstellen en dat er dus geen Pellikaan HFLE voorstel gaat komen.
Dank voor al jullie enthousiasme! En een special thanks to @GhentWatch die de boel in goede banen probeert te leiden.
Volgend jaar misschien beter…
Groeten, mede namens de rest van de werkgroep,
Wouter
Heel erg jammer. Dit zou voor mij een reële optie zijn geweest.
Bedankt voor alle moeite.
Heel erg jammer voor de werkgroep bedankt voor jullie inzet .
Inderdaad heren, dank voor jullie inzet en jammer dat het niet tot een concreet voorstel heeft geleid.
Wel een beetje een anti climax…
Volgend jaar dan!
Grote nadruk op proberen
Volgend jaar beter heren! Was een plezier samen te werken.
Dat vonden wij zelf nou ook.
Jammer, heel erg balen voor de HF’ers maar nog meer voor jullie (werkgroep).
Mensen teleurstellen is nooit leuk, zeker niet als je erg veel tijd en moeite hebt gestoken in een idee en uitvoering.
Misschien volgend jaar beter, of misschien over twee jaar als budget weer € 750,00 is.
Heel erg bedankt dus voor de moeite en tijd die er ongetwijfeld in is gaan zitten.
Jammer, maar desondanks wordt jullie inzet erg gewaardeerd.
Helaas! Dank voor de moeite en tijd die erin gestopt is!
Jammer jongens, het is jullie ook gegund
Enorm bedankt voor al jullie inspanningen mannen en sterkte met ongetwijfeld de teleurstelling na alle gedane arbeid!
Jammer, ik ben erg gecharmeerd van Pellikaan en dit leek me n mooie gelegenheid om zelfs een bijzonder exemplaar aan te schaffen.
Maar alle begrip en ik houd hoop voor de toekomst!
Heel erg jammer dit! Hopen dat het idee bewaard kan blijven voor een volgend exemplaar.