Pellikaan HFLE 2017

Toon ik voor het eerst hier openbaar oprechte gevoelens word ik direct veroordeeld… zo jammer! :wink:

1 like

Jammer hoor! Maar dank voor alle inspaningen🖒

1 like

Spijtig te moeten lezen, dat er geen voorstel komt.

Voor jullie werkzaamheden en tijd gestoken in dit Pellikaan-project bedankt voor de gedane moeite!

1 like

Jammer!

Jammer maar goed dat jullie het voornemen met het idee in de toekomst nog wat te doen. Mooi iniatief in ieder geval!

2 likes

Wat ontzettend vervelend. Had me er stiekum een beetje op verheugd.
Super bedankt voor alle werk dat jullie erin hebben gestopt !!

2 likes

Erg jammer dat het niet door kon gaan, ik vind het in ieder geval super tof dat jullie ermee bezig zijn geweest👍

1 like

Jammer!

Lag hetgeen waardoor het niet door gaat aan de spelregels trouwens of hadden die geen invloed erop?

1 like

nee

1 like

Hierboven werd geschreven: het afhaken van een leverancier.

1 like

Ja, maar kon zijn dat die leverancier afhaakte omdat hij iets moest leveren volgens de spelregels waar hij niet aan kon voldoen…

daar heb je een punt, maar volgens mij draait het maar op 1 ding: prijs.

1 like

Nee. Zoals gezegd is er een leverancier die op het laatste moment (vanmiddag) niet kon leveren wat we wilden. Los van de prijs. Meer moeten we er maar niet over melden anders is de verrassing voor volgend jaar weg :grin:

5 likes

Jammer!! Ben er volgend jaar graag bij! Succes

2 likes

Ik ieder geval kunnen we weer een jaartje sparen en bedenken hoe we het thuis vertellen.

Zeker jammer, kudos voor inzet en volgend jaar beter :+1:

1 like

Prijs was zeer vriendelijk! Geen definitieve calculatie gemaakt, maar sparen hoefde niet echt hoor!

Ik wel. Ik leg dan iedere maand een bedragje opzij.

1 like

:+1::facepunch:t2:

Elke 2 maanden een keer de dames van plezier overslaan en je bent er…:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes