Pellikaan maar eens op leer gezet

Toen ik deze recente aanwinst hier liet zien droeg ik deze nog op een NATO. Dat draagt best prettig in deze periode van het jaar. Enkele reageerders riepen al dat deze op leer mooier zou zijn. Ik had nog een mooie Ko strap liggen en deze er gisteren maar eens op gezet. Ik moet zeggen dat ik er best tevreden mee ben. Ziet er toch wel wat mooier uit dan textiel en de caseback is zichtbaar. Dat laatste is gezien het mooie uurwerk best fijn.

Groet,

Tecco

10 likes

Mooie band, dat kan zo n vogel wel hebben! :smiley:

1 like

Top upgrade, staat vele malen mooier. :+1:

1 like

Mooi! Normaal gesproken ben ik altijd te porren voor een NATO en juist niet voor leer maar in dit geval is het juist prima zo. De leren band is mooier op dit horloge, het komt visueel meer tot leven.

1 like

Top hoor op leer! Doe ik ook,
P1Pellikaan by Leen, on Flickr100den pagina's overeenkomst by Leen, on Flickr

5 likes

veel mooier!!

1 like

Komt imho beter tot zijn recht op leer…

1 like

Ik ben stiekem toch wel redelijk weg van die Pellikaan :kissing_heart: :stuck_out_tongue:
Maar op nato vind ik hem toch wat minder, op leer daarentegen :smiley: heeeeerlijk !

Vind het echt een prachtig geheel zo…

Pieter.

2 likes

Prachtig!

1 like

Veeeel mooier op leer inderdaad!

1 like

Ik vind je horloge op de leren band echt veel meer karakter hebben, en het smoelt echt veel meer! Mooie combinatie zo.

1 like

Horloge komt veel meer tot z’n recht op leer. Nu springt ie er echt vanaf ipv op zijn nato waar hij op verdwijnt.

2 likes

Vele malen mooier op leer . :thumbsup:

1 like

dit horloge kan ook nato/zulu hebben hoor,[URL=http://smg.photobucket.com/user/LeenV/media/DSCF0131_zps8ede3806.jpg.html]

[/URL]
en …
[URL=http://smg.photobucket.com/user/LeenV/media/IMG_5709-1.jpg.html][/URL]

3 likes

blijft een mooie, veelzijdige klok!

1 like

Mijn Atlantic ook eens op een leren bandje van Ko gezet: Ko kan alles hebben!

1 like

Mooi hoor. Veelzijdig zo’n Pelikaan :slight_smile:

Of een pelikaan veelzijdig is, dat weet ik niet. Een Pellikaan is dat wel :grin:

Ik vind m op leer ook t mooist.