Briljante actie van je @blerpa!
Er worden 10 gebouwd (€ 1.150) waarvan Tom eentje kado krijgt. Let op het “gespaakte” roze wiel als secondenwijzer. Geweldig!!!
Briljante actie van je @blerpa!
Er worden 10 gebouwd (€ 1.150) waarvan Tom eentje kado krijgt. Let op het “gespaakte” roze wiel als secondenwijzer. Geweldig!!!
wauw, hij is echt gaaf!
Eh??
Het horloge zelf schitterend,maar die modificatie…ik weet het niet…moet ff groeien denk ik.
tis persoonlijk natuurlijk en ik moet de kleur roze nog in het echt zien. Op deze foto’s vind ik het echter een prachtige combi, het wiel als secondewijzer vind ik een mooie modificatie en de roze uurwijzers ook.
Daarbij heb je een schitterend verhaal bij deze klok, ter ere van de eerste winst van de Giro door een nederlander.
Het is dat ik ff geen 1150 euro heb liggen, maar anders…
Prachtig eerbetoon, vooral de secondewijzer is doorslaggevend!
Gaaf bedacht, maar mooi… niet persee.
Erg leuk. Kwestie van love it or hate it?
Vast! Beter dan weer een zoveelste van dit of dat.
Beter dan de bruine versie…
Leuk idee, maar niet voor mij. De vormgeving is sowieso niet mijn smaak. Hoop dat Tom er blij mee is.
Leuk idee, maar het resultaat…hmmm
De verf zit er ook te dik op, die wijzers worden een aanfluiting zo, helaas.
Geen wielerfan, maar I like it… En snel ook trouwens, zal wel in de week gelegen hebben maar toch, je moet er maar aan denken op tijd
Zou wel leuk zijn om een toiletrol in de achterdeksel te graveren.
Jammer dat de kast niet van normaal formaat is. De looks van een dresser in de kast van een Invicta duiker.
Die kast is van een prima formaat voor dit horloge. Het zijn je polsen, Selie
Gaaf ding! En mooie actie!
niet te combineren met alle kleding maar zeker geen onaardig horloge, en voor wielerfans is dit natuurlijk nog mooier
Na de zomer misschien de gele uitvoering? Zou een leuk setje zijn.
hahaa ja! en een rode voor de Vuelta. Spaar ze alledrie!
hij rijdt de tour niet, dus lijkt me onwaarschijnlijk