Pensioen cadeau Seiko Presage Chronograph 8R48A

Gefeliciteerd, mooi horloge

1 like

Een prachtcadeau voor jezelf! Mooi om dit moment te markeren. Geniet ervan!

1 like

Iwan: welkom bij de Pensionadosclub.
Ik verzeker je, als verse ervaringsdeskundige, het went snel, héél snel.
Bovendien is met pensioen gaan in de zomer geweldig: gelijk mooi weer al die vrije dagen.
Tip: koop zo’n “Alzheimerklok” want binnen no-time weet je niet meer welke dag het is, het is immers èlke dag weekend :slight_smile:
Mooie Seiko trouwens.
Man: geniet er van.

1 like

Terecht dat het topic in het vintage gedeelte staat; je horloge is het niet maar jij zelf wel…:stuck_out_tongue_winking_eye:

Veel plezier met je pensioen! Wel goed om te lezen dat je eigenlijk door wilde werken. Had je n leuke baan gehad en dat is essentieel! :grin:

1 like

Geniet ervan! Omarm je vrije tijd :grin: ik mag nog 36 jaar voordat ze mij verplichten te stoppen :joy:

1 like

Ik heb laatste 20 jaar naar tevredenheid :star_struck:gewerkt bij UvA / Science Park afdeling onderwijs levenswetenschappen :man_mechanic::man_cook::nerd_face:
Bij onze afdeling ( onderwijs ondersteuning ) was en is een enorme “familiare” vriendschap met zelfbesturing gevoel. Samen alles delen, werk maar ook de leuke dingen warbij een paar gitaren gespeeld werden tijden lunch of een :beers: na het werk.
Bij ons is de laagst ziekteverzuim van de gehele UvA, en dat wil wat zegen.
Maar ik mag later nog langs komen om het :egg::fried_egg::shallow_pan_of_food: te verzorgen ( een van mijn aangenomen taken :man_cook:)
Groeten Iwan :motorcycle:

2 likes

TS heeft me ernstig teleurgesteld: uit de topictitel begreep ik dat je bij een Seiko Presage je pensioen cadeau kreeg. Naja, dan maar 7 jaar doorbuffelen.

@kaleiwan: gefeliciteerd met horloge èn pensioen!

1 like

:nerd_face::thinking::rofl::joy: Tja @WilSeiko dit heb je met die " pensionados" :mage: ze letten niet zo nauw meer op de tekst :grin:
Groeten en bedankt voor je mooie wens
Iwan :motorcycle:

Geniet van je mooie horloge en je vrijetijd!

1 like

Geniet van de nieuwe fase, samen met die prachtige Seiko :+1:t2:

1 like

Geweldig! :smiley:

1 like