Pensioen cadeau Seiko Presage Chronograph 8R48A

:thinking: Ik weet dat deze Seiko Presage Chronograph niet op de oude meuk forum hoort :blush: maar ik voel me meest thuis hier bij jullie :star_struck:
Aangezien dat iemand heeft bedacht ( uitgerekend ) dat ik met pensioen moet :open_mouth::scream: om pijn te verzachten :grin: heb ik mij zelf en met bijdrage van mijn collega’s deze :star_struck::eyes: betoverend mooie klassieke horloge gegund :gift::confetti_ball:
Naast mijne Seiko’s 6138 en 6139 is dit een leuke aanvulling :star_struck:
Groeten Iwan :motorcycle:

64 likes

Mooi. Ik hoop dat jij een goede tijd tegemoet gaat!

3 likes

Mooi!:ok_hand:

En geniet van het horloge en je “vrije” tijd.

2 likes

Je weet dat er regelmatig hele volksstammen mensen staken omdat ze voorlopig nog niet met pensioen mogen, he?:wink:
Maar, gefeliciteerd en veel plezier met je nieuwe aanwinst en nieuwe levensfase!:grinning:

2 likes

Gefeliciteerd, een mooi cadeau en welkom bij de :parking:️-club :smiley:

2 likes

Prachtig! Geniet van je volgende levensfase en je horloges :+1::+1:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Zie je, uiteindelijk wil je - ook al ben je met pensioen - gewoon weer een Seiko.
Mooi horloge, geniet van je pensioen. :+1:

3 likes

Mooi! Geniet er van. Ook van je pensioen, uiteraard.

1 like

Gefeliciteerd met zowel horloge als pensioen. Af en toe wat doorwerken is hartstikke leuk en de centjes zijn niet verkeerd. Ook vrijwilligerswerk kan heel veel voldoening geven!

2 likes

Geweldig mooie NA
Gefeliciteerd !

1 like

Mooi man. Dat horloge. En wat je pensioen betreft, ik begrijp de impuls om door te willen met wat je leuk vind, maar vroeg of laat moet een ander ook aan de bak. :grin:

3 likes

Mooi Iwan!
Geniet van je pensioen…of zoals mijn kinderen het over mijn vader zeggen: "opa heeft grote vakantie, dus hij moet lekker helemaal niks meer"
En natuurlijk genieten van je nieuwe horloge!

1 like

Mijn beste,

Een memorabele aanwinst!!
Ik wens je er een ontspannen tijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met deze NA, geniet van je pensioen :+1:

1 like

Mooie NA en lekker vooruitzicht, geen wekker meer in de ochtend :grin::grin::grin:

1 like

Mooi hoor. En nog meer tijd om ervan te genieten!

Mag ik overigens vragen wat voor werk je deed? Het lijkt er namelijk verrekt veel op dat je nog niet wilde stoppen :smile:

1 like

Gefeliciteerd met je pensioen! Mooi horloge, deze toekomstige klassieker maak jij zelf wel vintage, dus hij is alvast helemaal thuis.

1 like

Gefeliciteerd! Geniet er van!

1 like

Prachtig horloge Iwan! :ok_hand:

Ik wens je er een geweldige tijd mee en ik hoop dat je heel lang van je pensioen zal genieten.:+1::slightly_smiling_face:

1 like