Pepsi collectie

Kwam er door mijn NA achter toch al 4 pepsi ’ s te hebben.:blush:

De BFK is mijn doordeweekse daily beater op de bouw.

20 likes

:+1:

Vind de Seiko het mooiste

7 likes

Sweeeeeeeet! Beauties man :sunny: Team Pepsi 2 the MAX

7 likes

Super!

Gr Pieter

1 like

Mooi setje!:+1:
Trouwens, ik zie dat je Jubilee banden en Solid oyster gebruikt. Wat bevalt jou het beste?

Dick

1 like

Mijn beste,

Een fraai kwartet aan horlogerie!!
Leuk hoor. Dank voor het delen.

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

2 likes

Me like liki

1 like

Oyster zijn wat steviger, en bevallen qua dragen daardoor beter. Jubilee is wat mooier vindt ik.

1 like

Mooie set. Ik heb ook oyster en jubilee banden. De eerste is inderdaad zwaarder uitgevoerd zoals je zegt. Ik dacht dat hij bij mij de jubilee zou vervangen. Maar die jubilee heeft zo jets mooi vintage achtigs. Zoveel speling dat het bijna leeft op de pols. Ultiem comfortabel.

1 like

Leuk Kwartet! Ik word altijd vrolijk van Pepsi-bezels :grinning:

1 like

Leuk! Is er eigenlijk ook een naam voor de met name in de seventies populaire zwart/oranje bezels? Black & Decker bezel of zo? Jägermeister bezel? Harley bezel?

1 like

Leuk zo een verzameling pepsi’s. Daar past nog een mooie Pepsi Rolex bij. :wink:

1 like

Altijd lekker, een ijskoude Pepsi op een warme zomerdag!
Wel grappig dat je dan per ongeluk ineens vier Pepsi’s hebt. Dan moet je wel 'n aardige verzameling hebben, om dat ‘over het hoofd te zien’! :wink:
Hoewel, ik had ook ineens wel erg veel zwarte duikers… Nou ja, kan gebeuren. :grinning:

2 likes

Mooi setje ook die horloges;)

Ik vind ze prachtig maar ben geen kenner heb zelf een citzen met zo een pepsi rand gehad die ik ook erg mooi vond.
Hele mooie klokkies, :grinning:

Misschien een domme vraag maar wat wordt hier op het forum bedoeld met NA? Zie het vaak voorbij komen maar keb het alleen als N/A Not Available​:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

Nieuwe Aanwinst :sunglasses:

1 like

Yes, dankjewel! Dan hoop ik nog vaak hier met die term te kunnen smijten.

2 likes