pepsi

Staal of zwart rubber (blauw kan ook). Anders wordt het een kermis.

Dat dusā€¦ Als dat zo doorgaat dan zien we ze straks ook nog op die afschuwelijke NATOsā€¦ :speak_no_evil:

1 like

Goede suggestie, daar kan ik wat mee, maar de ondergrondā€¦

Mooi zwart paardenleer is ook een optie. rondom wit stiksel en dan bij de lugs de ene kant rood en de andere blauw zoals op een van de voorbeelden hierboven. Genoeg te bedenken lijkt me.

1 like

Echt waar? Hondenscrotum?

Reactie verwijderd

Kikkerscrotum?

Als ik dergelijke ā€œgrappigeā€ reacties had verwacht, dan had ik niet eens gereageerd. Daar zijn andere fora voor.

Paddenleer :+1:
Daā€™s apart.

Ach slls , H.F humor, het heeft even geduurd voor ik daar aan gewend was :innocent:

1 like


daar maken ze ook rugzakken van ,dus een bandje moet ook lukken

1 like

Ik zou het lekker simpel houden en een lederen band nemen in dezelfde kleur met bijvoorbeeld off white stiksels.

Je zal altijd zien dat de rood/blauwe stiksels net of helemaal niet met je Pepsi bezel matchen. Dat kan je al zien op de fotoā€™s van B&S waar de band al gemonteerd is op verschillende Pepsiā€™s.

Groeten,

Noel.

Pepsi?!!

Doe mij maar Coke!

Speciaal het oude flesje voor @hendrik

:grin::+1:

1 like

meh

gewoon op een jubilee ketsen, staat het mooist

image
:innocent:

6 likes

Niet helemaal verkeerd, denk zelfs aan een leren band met delen van een Pepsi Cola blikjeā€¦ Zou dat technisch mogelijk zijn?
Foto shoppers, kom er maar in :sunglasses:

:+1: blauw leer met delen blik.

4 likes

Geweldig, maar kunnen de blikken onderdelen wat kleiner?

Natuurlijk Hendrik. Eerlijk gezegd is hij zo nog mooier :ok_hand:

3 likes

Onmiddellijk patent op aanvragen, maar ik zou de voorkeur geven aan wat minder allu (blik) en een rand (zwart) leder.

wat een vondst geweldig