pepsi

Na lange tijd mijn Pepsi weer eens uit de kist gehaald. De stalen band bevalt mij niet, maar zou dit wat zijn?


Of kan dit volgens de puristen echt niet? Adviezen van harte welkom.

1 like

Wat voor Pepsi heb je @hendrik?

Rood met blauw :sunglasses:

5 likes

Zoek het maar uit.

15 likes

:joy: Heerlijk, dit soort antwoorden.

1 like

Ik ook, nog goed te drinken…:wink:

1 like

:joy::joy::joy: Haha de enige die je serieus wil helpen zit je weer te trollen @hendrik!

@Watch2Morrow wil gewoon weten welk merk/type pepsi je hebt om te kijken of de door jou voorgestelde band er op past en jij gaat hem dissen.

Je maakt het ook te eenvoudig door zulke topic titels. Een betere zou misschien kunnen zijn: “Past deze band op mijn pepsi?”. Het is maar een suggestie hè. :v:

Edit: Mooie band trouwens maar een beetje kostbaar. Kunnen onze bandenjongens @Ko-Banden of @slls dat niet maken?

3 likes

Leuk idee die pepsi stiksels maar ik vind de kleur van de band niet matchen bij het horloge van de voorbeeldfoto.

1 like

Is het merk horloge nou zo relevant? Als ik het benoem willen mijn vaste fans weer een foto :rofl:
Rolex, Tudor, Seiko, Invicta, op een meter afstand is het verschil amper nog te zien.

https://www.google.nl/search?q=pepsi+watches&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwinnbHBibXdAhWGblAKHSQHAWEQ_AUICigB&biw=995&bih=884

zeau, en ga nou maar een meter vanaf je schermpje kijken :sunglasses:

3 likes

Dat komt door de leeftijd…:wink:

1 like

Doe maar een bandje…

image

16 likes

Dat past niet op jouw pepsi, kijk maar naar de lugs (of eerder het gebrek daar aan).

6 likes

Dan zou hij ook nog deze Pepsi kunnen hebben, lekker grote cijfertjes:
image

4 likes

Bijzonder idd

enne Kwaliteid, spot er maar mee :innocent:

1 like

Dus u heeft alle pepsi horloges uit Google afbeeldingen? Zozo!

Deze is prima na te maken.

2 likes

nu we toch onder elkaar zijn, stel dat het dit ding is:
of iets wat er op lijkt…

ben heel benieuwd naar uw suggesties.
Denk zelf aan struisvogel poot, krokodillen rug, rogvleugel, en nog zo het e.e.a… help! enne geen Nato a.u.b.

‘K vind t niks … op staal vééeel mooier …
ahoewel… Pepsi is ook bruin …
wel verwarrend allemaal … :thinking:

Chique zwart leer en dan iets moois met alle drie kleuren draad.

2 likes

Of echt iets aparts. Bijvoorbeeld: Bufo Marinus Cane (ja google maar even…).

afbeelding

3 likes