Per ongeluk op Buy Now geklikt

Wie kent het niet? Zweef je met de cursor telkens boven de Buy Now knop, maar je houdt je in. En de zoveelste keer is 'ie er weer: de spiertrekking die tóch drukt… :smile:

Dus de eerste aankoop van 2016 is een feit: een Seiko maanfase (mijn eerste met maantje) de SRX001P1.
Wordt nu wel tijd om iets anders te gaan ruimen.

18 likes

Van harte gefeliciteerd met je eerste aankoop van 2016.

Proficiat, ziet er mooi uit!

Haha ja ken het :slight_smile: Veel plezier ermee :slight_smile:

Mooi! :+1:

Eindelijk doe je je naam weer eer aan.
Want constant Tissots aanschaffen dat kan natuurlijk niet :slight_smile:

4 likes

De wijzerplaat vind ik wat aan de drukke kant, maar de kast en de stalen band vind ik prachtig!
Alvast veel plezier met de aankoop. :smile:

Mooie aankoop. Ik zit zelf ook te wachten op mijn eerste moonphase die onderweg is.

ik heb dat meestal in beschonken / benevelde toestand

Zo, da’s een mooi begin van het nieuwe jaar :+1:

Gefeliciteerd, heel herkenbaar trouwens. Ik ben, na de SKX009, op dezelfde wijze aan mijn 2e aankoop van 2016 gekomen…

1 like

Fraai! Gefeliciteerd!! Ik heb tegenwoordig de Make offer knop gevonden. Die is net iets veiliger :joy::joy:

1 like

Nou dan heb je nu per ongeluk een mooie aanwinst :wink: gefeliciteerd .

Bij het lezen van de titel voorzag ik een soort dramatisch verhaal over een foeilelijk horloge van duizenden euro’s met juridisch ge-touw-trek…

Gelukkig niets van dit alles. Proficiat!

2 likes

Tof horloge. Zou zeggen een geluk bij een ongeluk :wink:

1 like

Per ongeluk op buy now gedrukt en toen ook daarna nog per ongeluk op bevestigen gedrukt zeker :wink:

3 likes

Dijk van een klok en oersterk :+1: Proficiat!

Mijn ‘gouden’ staat te koop. Datum-en-dag-subdials worden voor mijn ogen steeds moeilijker af te lezen.

Hieronder een volle-maan-shot

2 likes

Mooi hoor, gefeliciteerd!

Mooie aanwinst door dat "foutje cq zenuwtrekking ".

Wens je een grote Buy Now knop voor 2016.

gefeliciteerd met je eerste aankoop!