Perfect watch, perfect wife

Beste forumleden, ik zit nu al een poosje op het forum en heb genoten van elke minuut Heb een ganse evolutie op horlogevlak meegemaakt dankzij dit geweldige forum. Ook van vele leden horloges gekocht. Met als een gevolg een enorme lijst aan horloges die ondertussen reeds het nest hebben verlaten. O.a. zeniths,(vrouwen)omegas, Vostoks, Cyma, Frederic Constant, Orient, Certina, … M.a.w. Heb ik dus al heel wat moois mogen ervaren. Maar nooit echt “het” horloge gevonden. Nooit echt die klik gemaakt. Maar dan kwam gisteren… Ik kwam thuis van mijn nieuwe job en er stond een pakje op me te wachten Van mijn vriendin. Geen idee wat er in zat totdat ze zei dat ze inspiratie had gehaald uit de youtube filmpjes die we samenkijken, in het bijzonder Just One More Watch. Deze had onlangs een Tissot Gentlemen onder de loop genomen en ja hoor, deze zat erin :heart_eyes: Bleek een Quartz maar was al extreem tevreden. Kom ik vandaag thuis, weer een ander pakje: ze heeft hem gewisseld voor de automaat :smiling_face_with_three_hearts:. Geweldig toch eigenlijk he liefde en watches

82 likes

Topvriendin! Dat is een blijvertje :wink: Geniet van je mooie Tissot (dit keer een automaat)!

1 like

Haha wat leuk! Knap ook dat je - zonder haar pissig te maken - haar zover hebt gekregen om het om te ruilen voor een automaat. Moet ik eens proberen thuis :rofl:

4 likes

Ja bleek dat ze vanaf het begin de automaat had besteld maar dat deze nog 1 dag wachten was :sweat_smile:

Haha. Houden zo n vrouw. Je mooie Tissot trouwens ook.

1 like

Perfect combi :ok_hand:

1 like

Proficiat met beide. Top :sunglasses:

1 like

Kijk, dat is nog eens een kado, schitterende horloges!

Mocht je die willen flipperen, heb nog mooie vintage in de aanbieding.

12 likes

Heeft ze nog een zus? :joy:

7 likes

Gefeliciteerd met je cadeau en je vriendin natuurlijk.

1 like

Mooi cadeau, toffe vriendin. :+1::grin:

1 like

Prachtig cadeau! Absoluut een mooi horloge. Je boft maar met je vriendin :wink:

1 like

Gefeliciteerd! Met zowel jouw NA als met zo’n topper van een vriendin! Koester beide :wink:

1 like

Zo’n vriendin moet je in ere houden ! Mooi horloge trouwens.

1 like

Ik hoop dat je vriendin nog een keertje in het blauwe gedeelte komt… Grapje natuurlijk. Geniet van je mooie horloge. :ok_hand:

1 like

Prachtig!

1 like

Topwijf! Heel leuk om te lezen. Wees zuinig op beide.

1 like

Top vrouw moet je houden!
En als je flink je best doet krijg je vanzelf een Rolex. Ha ha

1 like

Ik heb dit draadje meteen doorgestuurd naar het thuisfront. :sunglasses:
Mooi horloge trouwens :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

2 likes

ik ben jaloers, maar weet nog niet op wat/wie :thinking:
het is in ieder geval een mooi horloge :+1:

1 like