Beste forumleden, ik zit nu al een poosje op het forum en heb genoten van elke minuut Heb een ganse evolutie op horlogevlak meegemaakt dankzij dit geweldige forum. Ook van vele leden horloges gekocht. Met als een gevolg een enorme lijst aan horloges die ondertussen reeds het nest hebben verlaten. O.a. zeniths,(vrouwen)omegas, Vostoks, Cyma, Frederic Constant, Orient, Certina, … M.a.w. Heb ik dus al heel wat moois mogen ervaren. Maar nooit echt “het” horloge gevonden. Nooit echt die klik gemaakt. Maar dan kwam gisteren… Ik kwam thuis van mijn nieuwe job en er stond een pakje op me te wachten Van mijn vriendin. Geen idee wat er in zat totdat ze zei dat ze inspiratie had gehaald uit de youtube filmpjes die we samenkijken, in het bijzonder Just One More Watch. Deze had onlangs een Tissot Gentlemen onder de loop genomen en ja hoor, deze zat erin Bleek een Quartz maar was al extreem tevreden. Kom ik vandaag thuis, weer een ander pakje: ze heeft hem gewisseld voor de automaat
. Geweldig toch eigenlijk he liefde en watches
Topvriendin! Dat is een blijvertje Geniet van je mooie Tissot (dit keer een automaat)!
Haha wat leuk! Knap ook dat je - zonder haar pissig te maken - haar zover hebt gekregen om het om te ruilen voor een automaat. Moet ik eens proberen thuis
Ja bleek dat ze vanaf het begin de automaat had besteld maar dat deze nog 1 dag wachten was
Haha. Houden zo n vrouw. Je mooie Tissot trouwens ook.
Perfect combi
Proficiat met beide. Top
Kijk, dat is nog eens een kado, schitterende horloges!
Mocht je die willen flipperen, heb nog mooie vintage in de aanbieding.
Heeft ze nog een zus?
Gefeliciteerd met je cadeau en je vriendin natuurlijk.
Mooi cadeau, toffe vriendin.
Prachtig cadeau! Absoluut een mooi horloge. Je boft maar met je vriendin
Gefeliciteerd! Met zowel jouw NA als met zo’n topper van een vriendin! Koester beide
Zo’n vriendin moet je in ere houden ! Mooi horloge trouwens.
Ik hoop dat je vriendin nog een keertje in het blauwe gedeelte komt… Grapje natuurlijk. Geniet van je mooie horloge.
Prachtig!
Topwijf! Heel leuk om te lezen. Wees zuinig op beide.
Top vrouw moet je houden!
En als je flink je best doet krijg je vanzelf een Rolex. Ha ha
Ik heb dit draadje meteen doorgestuurd naar het thuisfront.
Mooi horloge trouwens
ik ben jaloers, maar weet nog niet op wat/wie
het is in ieder geval een mooi horloge