Een maand of twee terug eens een perlon van een tientje geprobeerd, maar na een kwartier weggepleurd. Zwaar irriterend en schurend.
Heeft iemand wat merken/types van perlon die wel comfortabel dragen?
Lekker zittende perlons bestaan gewoonweg niet…
Die Eulit straps zitten goed ja. Maar ik geef geen garanties.
Of misschien heb ik gewoon niet zo een baby huidje wat snel schraal wordt
Eulit Perlon
trendart 24 punt DE
gaan met die banaan!
gooi die foto er nog even in
Dan hoef ik waarschijnlijk geen andere te proberen, thanks.
jawel gewoon proberen
@Tempus_Fugit heeft last van een lichte vorm van tunnelvisie als het op perlon aankomt
Eulit bevalt mij prima.
Kwalitatief wel wat beter dan de goedkope sub €10,- bandjes.
Ik heb de foto’s van de Perlon exercitie van @Tempus_Fugit er even bij gezocht.
Men neme een bijl:
En daarna neme men een aansteker:
Perlon is ook voor de meer verfijnde mens, niet voor houthakkers…
Beetje afhankelijk of je 'm voor, op of achter je knobbel draagt!!
Waar is Jan Perlon als je hem nodig hebt…
Ik was van plan 'm achter de knobbel te dragen, maar wat maakt dat voor verschil?
Absoluut! Alleen hebben we hier een Perlon expert gehad die daar alles over kon vertellen. Hij wist zelfs iedereen z’n persoonlijke voorkeur… daarom heeft ie ook een lifetime ban
Huh…Ide is er toch nog gewoon?
Perlon-banden zijn niet alleen schuurpapier voor je pols, maar ook voor je horloge. Pure kastmoordenaars, met name bij gouden exemplaren. Tenzij ze met pushpins worden geleverd, zoals door Nomos. Maar hoe die aanvoelen weet ik niet.
http://www.nomos-store.com/en/Watchstraps/Aqua/Textile/black-braided-waterproof.html
ik ben geen bandenexpert en al helemaal niet in perlon bandjes
ik heb weer verstand van andere zaken, maar daar mag je geen foto’s van plaatsen
Maakt geen verschil. Altijd RUK
Het is inderdaad bijna te eng om over na te denken of je een voorstelling van te maken…

eng
schaars geklede vrouwen eng?
dat valt toch wel mee? die van jou vind ik ook niet eng, ondanks die 110 kilo mag ze er best wezen
ze is er ook altijd natuurlijk, die komt niet van die bank af