Perpetual Da Vinci IWC

Vandaag bij een juwelier (centrum Zuid Holland). Heeft nieuwe Perpetual Da Vinci (IW375811) in de uitverkoop.
Nieuw van ca. 18000.-- Euro voor 10.000.-- Euro
Veel geld, heel veel geld, maar wellicht is er een “rijk” forumlid voor wie dit interessant is.

Hai RHV,

Ben al een tijdje op zoek naar zo’n klok, maar dan voor een redelijke prijs… Aanbieding lijkt interessant. Wil je me berichten waar je het hebt gezien ?

Dank,

rover 86

Toevallig ook een Big Pilot gezien die in de uitverkoop was?

RHV,

Kun je aangeven bij welke juwelier de Da Vinci in de uitverkoop is?

Elbert

juwelier in Zoetermeer

www.juweliervankoningsbruggen.nl

ben erg benieuwd of er nog iemand is gaan kijken naar deze “aanbieding” van de Da Vinci

Ja hoor, ik heb gisteren gekeken. Het was een oud type 375003 in geel goud en zo’n minstens 3 jaar oud. Dit type is enige milimeters kleiner dan de 375811. Ook te koop via timeshop 24 in Monschau en dan nog € 500 voordeliger. Ik laat hem liggen.

RHV,

Bedankt voor de tip. Ik heb het horloge vandaag gekocht.

…dit geeft toch precies de sterkte/het nut aan van het hebben van een horloge-forum!

gefeliciteerd Elbert.

groeten TIM.

Van harte gefeliciteerd. Het zou niet mijn eerste keus zijn voor 10.000euro, maar goed.

Veel plezier ermee en maak wat mooie foto’s als je 'm in huis hebt.

Fijn dat je aan mijn tip wat gehad hebt, Elbert. Ik ben innmiddels een beetje gecharmeerd aan het raken van de Da VInci in chroom/zwart. Die is wat moderner dan de gouden uitvoering (en eventueel weer makkelijker om nog eens door te verkopen. Goud ligt niet zo goed op dit moment)