Heeft één van jullie, of meerdere van jullie, ervaring met het merk Perrelet. Ik vind sommige van hun horloges erg mooi. Kan iemand zijn ervaringen met een Perrelet horloge met me delen. Ben erg benieuwd. Bijgaand een plaatje van een naar mijn mening prachtig horloge.
niemand???
Perrelet is de uitvinder van het automatische horloge. Hij is er echter niet in eerste instantie met het commerciele aspect vandoor gegaan,…( anderen beweren de uitvinder te zijn, maar hij is de enige echte.)
enkele jaren geleden is het merk min of meer opnieuw begonnen, met goed afgewerkte horloges met goede uurwerken.
Even nieuw leven inblazen.
Zijn er in de 4 jaar nu wel meer ervaringen met Perrelet?
Ik ben erg gecharmeerd van dit merk, ben benieuwd naar ervaringen/foto’s.
We gaan niet weer 4 jaar wachten :)o.
Even ter inspiratie, Marijn is razend benieuwd naar evt. ervaringen.
Tabee
Ik ben sinds september 2009 in het bezit van een Perrelet en ben er zeer tevreden over.
Loopt perfect en heeft een fraaie vormgeving, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Dan enkele fotoos…
En nog even een “staatsieportret” met zijn grote broers
Is ie mooi of is ie mooi:D
Groet Jan
Ik vroeg me al af of je die van jouw zou posten majary…
Das namelijk wel mijn smaak
Erg mooi Majary. gaaf
In de Appstore is een heuse Perrelet app. te vinden! Dan kan je het zwart/rode horloge met de rotor laten spinnen.
Hallo marijn,
Ik had een Perrelet maar heb hem een paar weken geleden verkocht.
Wat ik je kan vertellen over de perrelet is dat het kwalitatief een heel goed en mooi afgewerkt horloge is.
zolang als ik hem in mijn bezit heb gehad heb ik hem met heel veel plezier gedragen.
Er is een maar, ze zijn niet echt goedkoop in de Nederlandse winkels,via eBay zijn er meerdere te koop voor nog wel redelijke prijzen.
Hier nog wat foto’s,
Aviator
Zeer mooie collectie Jan, waardevolle modellen.
Freddy Schreef:
Zeer mooie collectie Jan, waardevolle modellen.
Dank je Freddy, altijd leuk te horen
Ik heb hier nogal wat over gelezen. Het is een top merk als je mij vraagt…
Zeker de historie! De enige echte uitvinder van het automatische horloge
!
Ik heb ooit ook een model gezien met een kleine rotor op de wijzerplaat, ik vond dat super mooi, zeker nu ik lees dat perrelet de uitvinder is van de automaat!
De turbine van perrelet ::o
Majary super ook dat je bij elk horloge zo’n standaard hebt van het juiste merk, dat is een heel mooi gezicht zo, daar kan je toch uren naar kijken soms lijkt me!
[quote]floris Schreef:
Ik heb ooit ook een model gezien met een kleine rotor op de wijzerplaat, ik vond dat super mooi, zeker nu ik lees dat perrelet de uitvinder is van de automaat!
De turbine van perrelet ::o
Majary super ook dat je bij elk horloge zo’n standaard hebt van het juiste merk, dat is een heel mooi gezicht zo, daar kan je toch uren naar kijken soms lijkt me![/quote]
Zo een? Perrelet te koop bij Clockwise
http://www.clockwise.nl/nl/product.php?product=2640
Hier nog meer.
Wat voor functie heeft zo´n dubbele rotor? Of is het alleen voor de looks?
Mij hebben ze wijs gemaakt dat ie ook echt werkt, maar al is het niet zo(wel jammer) dan is het nog wel een leuk gezicht!
DaanL ja zo 1 maar dan mooi, zonder goud en leren band.
Deze is leuk, alleen die prijs, ik vind hem te duur, lijkt me niet echt een waarde vast merk ofzo, voor dat geld kan je wel wat anders moois vinden.
Ik heb de perrelet moon titanium gekocht 5000/2 super mooi en licht horloge.
Ik probeer er even wat foto’s mee te sturen.