Heeft één van jullie, of meerdere van jullie, ervaring met het merk Perrelet. Ik vind sommige van hun horloges erg mooi. Kan iemand zijn ervaringen met een Perrelet horloge met me delen. Ben erg benieuwd. Bijgaand een plaatje van een naar mijn mening prachtig horloge.
Perrelet is de uitvinder van het automatische horloge. Hij is er echter niet in eerste instantie met het commerciele aspect vandoor gegaan,…( anderen beweren de uitvinder te zijn, maar hij is de enige echte.)
enkele jaren geleden is het merk min of meer opnieuw begonnen, met goed afgewerkte horloges met goede uurwerken.
Ik ben sinds september 2009 in het bezit van een Perrelet en ben er zeer tevreden over.
Loopt perfect en heeft een fraaie vormgeving, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Dan enkele fotoos…
En nog even een “staatsieportret” met zijn grote broers Is ie mooi of is ie mooi:D
Ik had een Perrelet maar heb hem een paar weken geleden verkocht.
Wat ik je kan vertellen over de perrelet is dat het kwalitatief een heel goed en mooi afgewerkt horloge is.
zolang als ik hem in mijn bezit heb gehad heb ik hem met heel veel plezier gedragen.
Er is een maar, ze zijn niet echt goedkoop in de Nederlandse winkels,via eBay zijn er meerdere te koop voor nog wel redelijke prijzen.
Ik heb ooit ook een model gezien met een kleine rotor op de wijzerplaat, ik vond dat super mooi, zeker nu ik lees dat perrelet de uitvinder is van de automaat!
De turbine van perrelet ::o
Majary super ook dat je bij elk horloge zo’n standaard hebt van het juiste merk, dat is een heel mooi gezicht zo, daar kan je toch uren naar kijken soms lijkt me!
Ik heb ooit ook een model gezien met een kleine rotor op de wijzerplaat, ik vond dat super mooi, zeker nu ik lees dat perrelet de uitvinder is van de automaat!
De turbine van perrelet ::o
Majary super ook dat je bij elk horloge zo’n standaard hebt van het juiste merk, dat is een heel mooi gezicht zo, daar kan je toch uren naar kijken soms lijkt me![/quote]