Peter stelt zich voor

Hoi Iedereen,

Mijn naam is eigenlijk Emiel, maar ik vind het fijn, dat als mijn naam gegoogeld wordt dat niet al mijn prive hobby’s dan naar boven komen dus vandaar het Pseudoniem. Sommige zullen de naam van mijn pseudoniem herkennen, en anders kan je even googelen, voor de link met Horloges. Ik ben op dit forum gekomen door @Brambo
Een ontzettend sympathieke man, waarvan ik Zilla Adapters van heb overgekocht, die daarna voor twee horloges van me, leren bandjes heeft gemaakt, als kadootje!

Ik ben ± 8 jaar geleden met horloges begonnen, tot nu toe nog in het wat goedkopere segment, en ook een paar wat “foutere modellen”. Wat o.a. is langsgekomen zijn een aantal Diesels, invicta’s, Seiko, citizen, Orient, Thomas Earnshaw, en de modemerken zoals Boss, BMW, Armani enzz.

Het horloge dat ik het meeste draag op dit moment is de: Orient Mako Automatic Diver EM75003B

Naar de toekomst toe wil ik iets selectiever zijn bij mijn aankopen. Qua uurwerken alleen automaten, of evt iets als kinetic en ecodrive, en meer de echte merken, en geen modemerken meer en ook niet meer de merken die grote kans hebben om kapot te gaan. Bijvoorbeeld de Thomas Earnshaw is kapot, en heb regelmatig problemen gehad met de Invicta’s,

Mijn heilige graal is of de “Submariner hulk”, of de “Sea-Dweller Deepsea”. Het liefste zou ik een “Sea-Dweller Deepsea Hulk” hebben, maar helaas is die nooit gemaakt.

14 likes

Welkom Emiel/Peter.

1 like

Welkom Emiel!

1 like

Welkom Emiel.

1 like

Welkom en veel plezier op ons forum.

1 like

images

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom op het forum!

1 like

Welkom :smile:

1 like

Welkom!

@EricA heet eigenlijk ook Henk! Dus dat is heel normaal hier. Ik draag in het eggie ook geen Jurk. Of toch wel? :face_with_raised_eyebrow:
Anyhow, Welkom nogmaals en veel plezier hier :ok_hand:

5 likes

Welkom👍

1 like

1 like

mooie tijd hier :sunglasses:

1 like

Welkom, mijn naam is Yves.

1 like

Welkom, enjoy!

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom :+1:

1 like

Welkom op het Horloge Forum “Peter” en veel plezier hier gewenst!

1 like

Welkom Peter a.k.a. Emiel op dit prachtige forum!

Gooi er nog een paar foto’s in van jouw horloges en de waarderingen lopen alleen maar op!

1 like