@PeterLC levert perfect werk

Deze had je nog tegoed van mij Peter :wink:

Peter, heeft voor mij een 2-tal Breitlings perfect gerestaureerd !!

Alles netjes in overleg, doorloopt Peter zijn stappenplan om weer een perfect uurwerk op te leveren.

Frequente updates ontvangen met foto’s en alles, geen verrassingen.

Dit alles voor een zeer schappelijke prijs, inplaats van de ‘rib uit je lijf’ prijzen welke de officiële kanalen hiervoor rekenen!

Woonachtig in R’dam, dus als je daar in de buurt woont of de km’s er gewoon voor op de koop neemt, het perfecte adres voor reparaties van je dierbare horloge. @PeterLC

Groet
Rob

11 likes

Peter heeft voor mij een touch up gedaan aan de wijzerplaat van mijn skindivertje en glaasje vervangen van mijn Rado. Daarna nog even de uurwerkjes bijgesteld, helemaal top👍

Fijne en vlotte communicatie in combinatie met mooi werk levert wat mij betreft een dikke aanbeveling.
Nogmaals bedankt!

Groet,
Ferdinand

2 likes

@PeterLC heeft vandaag het uurwerk van mijn Breitling en Seiko bijgesteld. Zeer prettige ervaring met deze vakman!

1 like

Peter heeft de afgelopen weken twee vintage Omega horloges voor mij van een service voorzien.
Ik had de stoute schoenen aangetrokken en hem via het forum een pb verstuurd.
Communicatie was prettig en uitgebreid, veel foto’s van het gehele proces en regelmatig updates van de vordering.
Gisteravond heb ik de tweede opgehaald en de enige negatieve ervaring in het gehele proces was de file naar Rotterdam op de heenweg! :wink:

Peter nogmaals bedankt voor de goede service en de fijne ervaring!

4 likes

Verbaas me een beetje. Peter heeft verschillende klussen voor me gedaan, naar alle tevredenheid, en ik heb nog geen reactie in dit topic achter gelaten :slight_smile:

Beter laat dan nooit dan maar; topper om je horloge door te laten servicen! De hacking functie van mijn vintage Glycine Airman deed het niet meer. Na aardig wat inspanning, heeft Peter het voor elkaar gekregen om deze functie weer werkend te krijgen.

Tevens laatst mijn moderne Omega langs gebracht. In de ochtend afgeleverd, en kan het horloge in de middag alweer ophalen.

Aanrader dus! Thanks @PeterLC

2 likes

De titel van dit topic kan ik nu alleen maar beamen. Wat een perfecte service van @PeterLC!
Hij heeft op snelle en zeer voordelige wijze mijn horloge weer perfect in orde gemaakt. Hulde!

1 like

Nadat ik met mijn beunhaas-kwaliteiten aan het horloge van mijn vrouw meer fout dan goed had gedaan, terwijl het enkel ging om een batterijwissel, heb ik contact met @PeterLC gezocht.

Na een zeer snelle reactie van Peter mocht ik direct langskomen, waarna Peter het horloge weer in de juiste staat heeft teruggebracht.
Zeer vriendelijk.ontvangen en als tevreden man huiswaarts gekeerd om het gevoel over te brengen op de vrouw.

Wat mij betreft een vertrouwd adres gevonden!

Dank Peter voor de service en het vlotte contact!

2 likes

Bij Peter afgelopen week mijn Seiko 3823-7001 V.F.A mogen ophalen. Echt verbaasd over hoe netjes het horloge er weer uitziet. De secondewijzer zit meer op zijn plek en het quartz logo is weer mooi horizontaal. Verder een batterij vervangen en schakel aan de band toegevoegd van 2 andere horloges. Alles met grote precisie. Nu ben ik niet zeer bekend met horlogemakers maar ik weer wel dat Peter vele malen beter werk levert dan menig juwelier. Nogmaals bedankt voor de goede service, de updates tussendoor en de schappelijke prijs.

3 likes

Zeer goede ervaring met Peter. Hij heeft mijn Grand Seiko geserviced en echt goed vakwerk geleverd. Ook stuurde Peter een paar mooie foto’s van de service, leuk om te zien. De GS loopt weer als een zonnetje :sun_with_face:
@PeterLC is een aanrader :+1:

2 likes

Batterijservice hoor. Maar die moeten ook netjes! :face_with_monocle:

2 likes

…was zeer leuk om het binnenwerk eens te zien. @PeterLC @lance_explorer :+1:

2 likes

@PeterLC heeft mij blij gemaakt door wat oneffenheden weg te halen van de wijzerplaat van mijn nieuwe Super Seville. Daarnaast zitten er nu betere pushpins in en is de kroon weer schoon!

2 likes