PeterMar

Goedenavond allen,

Ik wil even een kort maar krachtige ervaring delen met @PeterMar in de aankoop van mijn nieuwe Tudor.
We hebben een leuke en snelle deal kunnen sluiten binnen een dag! Snelle en vriendelijke reacties. Netjes na een dag het horloge binnengekregen en deze was perfect zoals omschreven mooi verpakt en verzekerd verzonden (uiteraard). Kortom een prettige koopervaring aan iedereen aan te raden!

Nu lekker genieten van de NA

Fijne avond en werkse als je een nachtdienst hebt!
Gerko

1 like

Vlotte deal gemaakt met @PeterMar zeker een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Hamilton Khaki Field van @PeterMar overgenomen. Communicatie verliep prettig. Deal woensdagavond gemaakt en vrijdag mocht ik het horloge al in ontvangst nemen. Top! Erg blij met het horloge!

1 like

Deze week een mooie Hamilton Intra Matic Chrono H overgenomen van Peter. De deal was snel rond. De communicatie was vlot en prettig. Prijs-kwaliteit was goed in orde. Peter heeft het horloge na de deal snel verstuurd met een goede stevige verpakking, en aangetekende en verzekerde levering. Al met al een goede koopervaring :slight_smile: Bedankt @PeterMar!

1 like

Fijne deal met @PeterMar. Ik heb een Hamilton Khaki Field overgenomen. Alles volgens het boekje: snelle en soepele communicatie en verzending. Aanbevolen!