PetraO

Gisteren heb ik een leuk Utrechts stadshorloge in nieuwstaat overgenomen van @PetraO Voorafgaand aan de overdracht snel en helder gecommuniceerd en ter plaatse het horloge na afrekenen meegekregen in een mooi nieuw doosje, omdat het oude was zoekgeraakt :+1:t4:

Dankjewel Petra voor de vlotte deal! Mijn vader (geboren en getogen in ut stadsie woar) gaat ongetwijfeld erg blij zijn met z’n nieuwe horloge :blush:

3 likes

Een mooie Vostok overgenomen van @PetraO . De verzending was snel, het contact vriendelijk en het horloge tip-top….zou ik nog een keer iets van haar overnemen? Jazeker, 100%!

4 likes

Vandaag van mijn grote vriendin @PetraO een Vostok Amphibia overgenomen. Communicatie met Petra is altijd top, snelle deal gemaakt en dag later al binnen. Is Petra een aanrader, je natuurlijk.
Altijd eerlijk, foto’s komen overeen met het horloge. Kortom, aan Petra hoef je niet te twijfelen :+1:

3 likes

Wederom van mijn grote vriendin @PetraO een mooi horloge overgenomen een Vostok Generalskie, voldeed precies aan de beschrijving en aan de foto’s.
Ik dacht er 1 over te nemen maar nee, Petra (tof HF lid) stuurde gewoon als extra nog een horloge mee.
Ze is geen groot verkoper op het HF, maar wat ze verkoopt is gewoon oke. Dus zal ik in de toekomst (mocht ze nog een horloge verkopen) die van haar overnemen, daar hoef ik niet aan te twijfelen. Voor mij is Petra een 100% betrouwbaar en een eerlijk HF lid.
Petra, nogmaals bedankt dat je zo lief was dat extra horloge mee te sturen :+1: :+1:

3 likes

Het houdt maar niet op, weer een horloge van mijn vriendin @PetraO
overgenomen, nu eens niet voor mij maar voor mijn ega.
Altijd top communicatie met Petra en altijd even eerlijk, foto’s komen overeen met het horloge, loopt als een speer en ziet er netjes uit.
Dank je Petra, altijd fijn om een horloge van je over te nemen :smiley:, aanrader dus om van te kopen of verkopen :+1:

2 likes