de nieuwe Meistersinger Nl version = €1400,- pfff… da’s niet weinig lijkt me zo!
Groeten,
Marco W
de nieuwe Meistersinger Nl version = €1400,- pfff… da’s niet weinig lijkt me zo!
Groeten,
Marco W
Als het een volledig witgouden is met exotisch uurwerk is het een koopje…
Sec de prijs zegt me niet zoveel.
Ik denk, dat ie zich langzaam uit de markt gaat prijzen.:o
Ben iig blij, dat ik nog de "goedkope " Ltd uit 2004 heb.
Foto??
Ik heb meistersinger altijd op mijn wishlist gehad, maar tot nu toe nooit gekocht omdat het toch een beetje een ‘hebbeding’ is, en ik het daarvoor nog best een boel geld vind. Nu ik zie dat ze elke keer duurder worden, wordt het voor mij steeds minder interessant om er één te kopen. Erg jammer, want het concept spreekt me zeker aan.
deze was nog voor een redelijk prijs te vinden. Dat vond ik het nog een optie.
Marco W
mij spreken ze ook erg aan.
Dan maar misschien een Kemmner Einzeigeruhr?
Groeten,
Marco W.
deze was nog voor een redelijk prijs te vinden.
Dat vond ik het nog een optie.Marco W
Bij mij precies hetzelfde, dat vond ik toen ook.
Ik ben dus nog steeds blij met deze…
Groet Jan
Vond ze voor de oude prijzen nog wel aardig maar denk dat ze zichzelf steeds meer de markt uit aan het prijzen zijn. Voor 1.5K is zoveel meer te krijgen.
1400,-- en dan maar één wijzer? :)o
Marco W Schreef:
deze was nog voor een redelijk prijs te vinden.
Dat vond ik het nog een optie.Marco W
Bij mij precies hetzelfde, dat vond ik toen ook.
Ik ben dus nog steeds blij met deze…http://i148.photobucket.com/albums/s31/majary80/S6
301340.jpg
Groet Jan
Ziet er mooi uit! Was ie maar een handopwinder.
De cijfers zijn hoog opgelegd. Anders dan de tot nu toe op sommige modellen “verdikte”.
Dacht dat de wijzer dicht tegen de plaat zat en door het loepeffect van het glas optisch “naar boven” word gehaald.
Maar schijnt ruimte voor te zijn. ( niet dat ze torenhoog zijn , maar toch )
Vind hem zo wel weer elegant. Maar ik ben natuurlijk zwaar bevooroordeeld.
Op plaatje net of de wijzer hoger zit , maar zal mijn verbeelding zijn.:)o
Of de wijzer van een No3 zit hoger dan de andere versie ( “gepinde”?) op een No1…
Hoewel beide versie’s volgens mij kunnen voorkomen.
Wat de prijs betreft : ook ik schrik soms, en ageer er op 1ste moment ook tegen.
Aan andere kant gaan er hier soms bedragen over tafel voor horloges , en als het dan in “honderden” blijft , is het opeens allemaal duur ?..
Vind het allemaal wat stil rond MeisterSinger…
Niet dat er niets gebeurt of er geen nieuws is , maar je moet echt op zoek ernaar…Voor mijn gevoel dan. Terwijl ze mogelijkheden genoeg hebben.
Maar misschien is dat wel een beetje de kracht ?
@anon95926194na W : Die Kemner met die punaise op die wijzer moet je toch niet willen ?
Een editie met opgelegde Romeinse cijfers lijkt me cool.B)-
( iemand die daar een plaatje van kan photoshoppen ?? )X(
Op zich een leuke optie, echter vind ik (persoonlijk) het niet de finesse halen die een MeisterSinger uitstraalt. Het is wat grof, wat zijn de prijzen hiervan?
Voorlopig houd ik het nog maar bij deze:
Welke NL edities zijn er geweest met handopwinders?