Pfff, wat nou weer met zo'n Planet Ocean

Denk dat die wel voor 5.5k op C24 te vinden is.

2 likes

Die andere Seiko en Archimede ook laten vertrekken.
Ben je er dan? Niet? Dan ook die andere twee.

2 likes

Mwah, 4.5 kan ook wel.

2 likes

Een nieuwe met 43% korting op list?

3 likes

Een zgan.

P.O koop je het beste met de kop dr af :grin:

3 likes

:sunglasses:

3 likes

Voor een fullset 39.5 mm niet te oud???

2 likes

Zelf een ongedragen 2021 in Italië gevonden voor een ruime 5k. Onder de 5 gaat je ongedragen denk ik niet lukken, maar je hoeft zeker niet bijna 8 te betalen

1 like

Een PO is prachtig!

Mijn advies is om de victorinox te houden omdat je voor het geld deze oplevert ik niks beters kan bedenken.

3 likes

Ik zie in het blauwe deel al een beetje welke kant het op gaat @GMTplus1!

1 like

Ja, even doorpakken nu :facepunch:

2 likes

Vorig jaar gepast in de Tourbillon boutique. Supermooi ding en prima maat!

7 likes

Die 39,5 is net zo dik als een 43,5 en dikker zelfs dan de 45,5 8500, dat zegt wel iets over de verhoudingen

1 like

ik weet het, heb er 2 gehad ondertussen :roll_eyes:

2 likes

Heb deze ook, draagt ook prettig.

2 likes

ik heb ze in 45, 44 42 en 39,5 mm gehad, de laatste vind ik het prettigst :grinning:

1 like

Goede keuze😄

3 likes

Het is weliswaar geen dun horloge, maar ik vind hem uiterst comfortabel dragen. De band zit ook goed in elkaar en valt mooi rond de pols.
Het is ook een duiker hè, geen dresswatch.

Nog maar even een plaatje dan😄

2 likes

Volgens Omega zelf niet.

39,5mm:

43,5mm:

5 likes

Als je de PO al eens hebt gehad en weg heeft gedaan zou ik het nooit een tweede keer doen. Alle horloges die ik ooit terug kocht herinneren me er alleen maar aan waarom ik ze in eerste instantie verkocht had.

Verder zou ik uit jouw verzameling de Victorinox gewoon per definitie een doen, en als je de GS GMT niet voelt, die ook. Dan zou ik wachten tot de kriebel van de PO voorbij is, en het geld houden voor wanneer je iets moois tegen komt wat je echt, echt wilt hebben.

1 like