PhenomeNATO only

Groupbuy PhenomeNATO straps!

Dag mensen, geen idee of dit toegestaan is hier, zo niet dan hoor ik het graag van de mods.

Ik wil graag een nieuwe NATO strap kopen. Deze jongens zegt men van dat ze vergelijkbaar zijn met de Omega NATO’s. Ze kosten los inclusief verzenden $40,- maar bij bestelling van 5 of meer banden kosten ze $32,- wat ik een veel betere prijs vindt :smiley:
Ik zelf wil er één of twee hebben, wie doet er nog meer mee? Ik kan me trouwens voorstellen dat als ik er tien of meer bestel dat ze nog minder kosten maar daarvoor zou ik contact op moeten nemen met ze.

Betaling op voorhand via PayPal aan mij van de straps plus verzendkosten binnen Nederland (tenzij je ze in Rotterdam op wil komen halen natuurlijk).

Nog een plaatje voor de volledigheid :smiley:

2 likes

Ik zit inmiddels al op minimaal 6 straps, dus sowieso maximaal $32,- per strap, dat zal zo’n €30,- zijn

Ik heb geen interesse maar wel een vraag. Komt er geen belasting bij ?

Het komt uit Hongarije

edit: zie net dat er 10 euro btw bijkomt.
Voor 1 strap dus 47euro. Bij bestelling van 5stuks incl korting en btw 37,40 p/s.

Kak, ik zie het inderdaad. Bedankt, ik pas het gelijk even aan!

1 like

Ik prefereer een lekkere stugge nato van een 10tje tov die overpriced Omega nato die lekker niets ligt te doen in de kist

Just my 2 cents

1 like

Ik prefereer een lekkere stugge nato als spanband om mijn lading heen…:smiley:

Op een horloge hoort gewoon leer of staal!

3 likes

Dank voor uw bijdrages :stuck_out_tongue:

Ik gooi er nog maar een plaatje tegenaan om het positief te houden :wink:

2 likes

Mmm, die zijn wel heul mooi! :grimacing:

1 like

Onzin, een koe is van leer en een auto van staal!
Ik prefereer NATO :sunglasses:

Ik probeer een metertje losse band bij hem te bestellen, mocht dat niet lukken dan doe ik waarschijnlijk mee.

4 likes

We zitten op een bestelling van 11 banden nu. Iet giet oan! :smiley:

Wanneer krijg je te horen of het lukt om losse band te bestellen? Ik wilde vanmiddag eigenlijk al de bestelling eruit doen…

Welke band zou je anders willen hebben?

Ik doe graag mee, voor een 20mm brushed Admiralty Grey

2 likes

Check! Een lange of een korte?

Ik heb gisteravond contact gehad, hij stuurt mij een metertje op :ok_hand:
Voor nu pas ik even, eerst mijn eigen idee uit werken.

1 like

Ik twijfelde heel erg tussen de blauwe en de grijze. Ik wil een grijze, brushed, in 20mm en daar de korte versie van. Leuk initiatief!

1 like

Mooi man! Ik ben een tijdje niet meer op HF geweest maar ik kan me herinneren dat je bezig was met je eigen bandjes en eigen klok zelfs. Ik ga zo nog eens je topic opzoeken :wink:

Cool! je staat erbij!

1 like

Ook ik doe graag mee. Voor een 20mm short, brushed Bond (nonHD) versie. :slight_smile:

1 like

Is voor polsen kleiner dan 16,5 cm hè.