PhenomeNATO only

Grazie grazie!

5 likes

Vandaag de Bond PhenomeNATO ontvangen. Via deze weg nogmaals bedankt Marek aka @Zbignjew voor het leuke initiatief, de verkregen korting en de fijne manier van zaken doen! De Nato bevalt erg goed. Het is een erg kwalitatieve, strakke nato met een mooie glans. Hier nog wat kiekjes.

2 likes

Graag gedaan! Hij staat hem goed!

1 like

Van harte! Grappig hoe een grijze klok eigenlijk ontzettend bling kan zijn :smiley:
Knaller is het hoor!

1 like

@anon94081762EV is zelf ook grijs maar toch ook weer heel bling dus dat komt goed uit

2 likes

Klopt :rat::sunglasses::joy::rofl:

1 like

Hier noch altijd aan het wachten, post is vandaag ook alweer geweest dus hopen op morgen dan maar…

Er zijn er meerdere die nog geen post hebben gekregen. Ik verwacht wel dat ze dan morgen op de mat gaan vallen.

In the meantime…

6 likes

Die blauwe is echt een prachtige combi op je SKX009!

3 likes

Ook de mijne vanochtend binnen gekregen. @Zbignjew bedankt voor het initiatief en de uitvoering ervan!!

Ik ben eigenlijk niet van de nato’s maar wilde het deze x weer proberen met de gedachten dat de minder kwalitatieve nato’s die ik heb gehad mijn idee negatief had beinvloed.
Deze nu vandaag omgehad en ik moet zeggen het is een mooie band, beter als wat ik hiervoor heb gehad qua nato’s, ik wil het nog een dag proberen maar ik ben bang dat ik erbij blijf dat een nato niet mijn ding is.

1 like

Als iemand een zwarte 22mm in de aanbieding heeft … :wink:

Ik heb een grijze 20mm short die niet gedragen gaat worden. Heb er nu niet echt een horloge voor.

1 like

4 likes

Mooie foto. :ok_hand:

1 like

Met een vleugje diffractie voor de liefhebber…

2 likes

Mooi zijn ze he

1 like

:joy:

1 like

Ik heb er twee maar de Bond draag ik niet :thinking:

Wie kan ik blij maken met een korte 22mm Bond met geborsteld hang en sluitwerk?

Iemand die afscheid wil nemen van zijn grijze 20mm nato met polished hardware; dan graag een PB :grinning:

Heb alleen de Bond nog beschikbaar …