Phillips New York veiling op 10 dec 2019: "Game Changers"

Hallo beste HF leden,

Tijdens mijn dagelijkse rondje van interessante blogs en nieuwssites, kwam ik een aankondiging van de opkomende Phillips New York veiling op 10 december a.s. tegen. Ik heb even gezocht of iemand anders dit al had gepost, maar kon geen draadje vinden… (ik ben overigens pas sinds zeer recent lid van dit fantastische forum, en heb mij ook nog niet eens fatsoenlijk voorgesteld, maar beloof dit snel te zullen doen :slight_smile: )

De veiling biedt in totaal 74 items (aanvankelijk 75 maar 1 lot is inmiddels al gecanceld) die als historisch zeer uniek en bijzonder kunnen worden beschouwd, en de veiling is dan ook heel toepasselijk genaamd “Game Changers”.

Unieke Patek’s, AP’s, JLC’s, Rolexen enz… je likt je vingers er bij af (althans, ik in ieder geval wel :wink: ).
Je moet wel een flinke zak geld meenemen om iets te kunnen bemachtigen, maar wie weet zijn er forumleden die het zich kunnen veroorloven. Ik hoop zelf ooit tot die categorie te mogen behoren (dromen mag altijd toch?) maar tot die tijd is het aanschouwen en bewonderen.

De veiling is hier te vinden: Phillips New York: Game Changers

Heel veel (kijk)plezier en ik hoop dat jullie er van kunnen genieten!

Bedankt voor het lezen en met vriendelijke groet,
Willem

5 likes

Tja, for the happy few…

Lot nummer 7 is wel een droom horloge wat mij betreft