Phodebimos

@Phodebimos heeft mijn Bulova Computron overgekocht. Snelle afhandeling en komt de afspraken na. Zou zo weer zaken met hem doen.

1 like

Horlogebox verkocht aan @Phodebimos
Prima gegaan, goede afhandeling en communicatie!

1 like

Bulova Lunar Pilot verkocht aan @Phodebimos Ed. Hij heeft zich in bochten moeten wringen om cash geld op een bank te kunnen krijgen (probeer het zelf maar eens met al die afgesloten Geldmaten :wink:) maar het lukte en het horloge was naar hem onderweg. Vlotte communicatie op een prettige toon :+1: veel draagplezier :+1:

1 like

Snelste deal ooit met @Phodebimos gemaakt, nog voor het aanmaken van een topic al een deal.

Kan het zeker aanraden om met Ed zaken te doen :+1:t2:

Volgende keer als ik in de buurt ben kom ik zeker op de koffie :wink:

1 like

Bandje verkocht aan Ed @Phodebimos. Fijne communicatie en snelle deal. Aanrader! :slight_smile:

1 like

Horloge verkocht aan Ed @Phodebimos. Erg snelle deal en fijne communicatie. Aanrader :+1:

1 like

@Phodebimos heeft mijn horloge gekocht Super goede communicatie, en direct beslist.
Hij kwam het horloge de zelfde dag nog ophalen.
Fijn om zo een horlogedeal te doen.

1 like

Bandje mogen overnemen van Ed, echt top gelopen :+1:.

Bedankt voor deze zeer positieve ervaring.

Gr,
Peter

1 like

Ed had een jumphour van me overgenomen en is die vandaag komen oppikken, en dan staat plots de grote vriendelijke reus in je woonkamer.
Kopje koffie, stukje appeltaart en even een gezellige babbel over horloges, Ed droeg trouwens een alleraardigste raketa voor blinden.

Top kerel

Bedankt
Lode

1 like

Vandaag horlogestandaards aan Ed verkocht.
Snelle en prettige transactie.
Top.

1 like