Phoibos only 🐙

Wauw, dat hebben ze dan erg fraai gedaan zeg. Ik zou toch zweren dat het materiaal zelf niet vlak is afgaande op jouw foto’s. Credits voor dit leuke merk uit Hong Kong! :slight_smile:

1 like

100% mee eens! In het echt is hij overigens veel mooier dan op deze foto, ik krijg de dynamische manier waarop hij met het licht speelt helaas niet goed gevangen op een statisch beeld…

1 like

Tijd voor een filmpje dus :wink:

Grote problemen met het uploaden van een GIFje, dus dan maar op deze manier. Werkt ook.

Twee dagen gewacht op natuurlijk licht om mee te spelen maar dat zat er helaas niet in.

1 like

Heel erg gaaf! Leuk om zoiets in je collectie te hebben voor een prima prijs ook. :+1:

1 like

Mocht je in de markt zijn voor een GMT, dan kan je nu ook terecht bij Phoibos met de Phoibos Voyager GMT! :octopus:

Een lekker no-nonsense horloge zoals we van Phoibos gewend zijn: prima betaalbaar met 399 euro, werkpaard Seiko NH34 GMT uurwerk, draagbare afmetingen met 39mm diameter, 45mm lug to lug en 13,5mm dik. En natuurlijk in 4 kekke kleuren te krijgen!

4 likes

Oei die burgundy rode is wel erg naar mijn liking… :yum:

1 like

Dan ben ik benieuwd of we hem binnenkort hier kunnen bewonderen om jouw pols! :wink:

dat zou inderdaad te gek zijn maar momenteel overal uitverkocht… :woozy_face:

1 like

Jammer van die 39mm, ik vind ze wel heel gaaf!

1 like

Sinds donderdag is mijn bezit. De phoibos wave master albalone.

9 likes

Een van de meer bijzondere wijzerplaten van HF! Mooi apparaat! :+1:

Die wijzerplaat is echt uniek en mooi!
Gefeliciteerd :partying_face:

Phoibos Proteus met bronzen kast anyone!? :ok_hand:

2 likes

Net binnen, echt leuk voor het geld

7 likes

Vandaag deze mooie Phoibos om.

Vandaag lekker brisket aan het maken en de tuin beetje opschonen.

4 likes

Het blijven gewoon leuke horloges,

6 likes

Iemand anders ook problemen met het bereiken van de site van Phoibos?

Hier doet ie het prima…

Maar ik vind de berichtgeving op de website minder geruststellend:

SUPER SALE
THE MEGA SALE OF THE YEAR IS HERE: UP TO 35% OFF

Get one for yourself at a special price, while stocks last !

Het lijkt niet helemaal lekker te gaan daar, anders hoef je jezelf niet zo in de aanbieding te gooien toch?

1 like

Ah ja hier nu ook weer! :+1:

Hmm volgens mij heb ik kortingen van 25-30% al wel eens gezien bij Phoibos maar 35 nog niet. Maak me niet direct zorgen wat dat betreft. Ik zou vooral zeggen: kopen! :wink:

1 like