Phoibos Proteus met bronzen kast anyone!?
Hier doet ie het prima…
Maar ik vind de berichtgeving op de website minder geruststellend:
SUPER SALE
THE MEGA SALE OF THE YEAR IS HERE: UP TO 35% OFF
Get one for yourself at a special price, while stocks last !
Het lijkt niet helemaal lekker te gaan daar, anders hoef je jezelf niet zo in de aanbieding te gooien toch?
Ah ja hier nu ook weer!
Hmm volgens mij heb ik kortingen van 25-30% al wel eens gezien bij Phoibos maar 35 nog niet. Maak me niet direct zorgen wat dat betreft. Ik zou vooral zeggen: kopen!
Ik moet bekennen dat ik het hele merk niet kende. Maar van een merk wat zichzelf door dergelijke kortingen probeert te verkopen krijg ik altijd een gevoel dat ze zichzelf niet respecteren of serieus nemen.
Aan de andere kant, als ze een leuk product leveren voor het bedrag wat je moet afrekenen - korting of niet - is het prima natuurlijk.
Echtpaar hongkong Chinezen waren dat. Maken kwalitatief prima klokjes maar de designs zijn wat aan de grove kant voor mij. Worden gewoon in China gefabriceerd. Denk met een gezonde marge
Zelf ook superblij met de mijne. Hier op het forum 2 groene gekocht. Draag ze beide met grote regelmaat. Vandaag ook weer.
Alleen de Apollo in de Super Sale. Niet mijn smaak helaas.
De Great Wall is wel heel gaaf trouwens.
Phoibos “kopieert” Oris met hun pastelkleurige Divers Sixty-Five en brengt de Eagle Ray nu in 4 pasteltinten: groen, geel, wit en blauw!
Vind deze persoonlijk beter geslaagd dan de vorige Eagle Ray, alleen jammer dat je zo’n zomerse duiker aan het einde van de zomer pas introduceert.
Tot 1 oktober nog 75,- euro korting ook met kortingscode “EB75” (en deze knaller dus potentieel de jouwe voor een schamele 300,- euro!) via https://phoiboswatcheurope.com/
Zo! Die zijn best leuk… jammer van de timing
M’n groene Eagle Ray GMT verkocht een poos geleden en ik mis hem… Plus; Heb nog geen horloge met witte wijzerplaat… Eén en één = Twee: Nieuwe Eagle Ray GMT in aantocht, met de 20% kortingsactie.
Ben benieuwd hoe snel 'ie binnen is.
Benieuwd of je verschil merkt in afwerking e.d. met je vorige Eagle Ray. Zien hem hopelijk snel terug hier!
Vanmorgen verstuurd, dus hopelijk kan ik snel m’n bevindingen delen.