Phoibos only 🐙

Inderdaad! Met het zien van deze foto kan ik helemaal niet meer wachten! :wink:

2 likes

Ik heb ook met gezonde spanning zitten wachten. :sweat_smile:
Was na het bestellen ook aan het twijfelen geraakt of ik niet beter voor de stalen band had kunnen gaan, maar na het voelen van de soepelheid van deze rubber strap wil ik nooit meer anders…

1 like

Ik heb ook nog onderweg een witte tropic. Lijkt me ook een gave combi. De groene droeg ik meestal op een bruine leren band, maar deze vind ik net iets sportiever. Heb er zin in!

2 likes

Ow dat klinkt inderdaad erg goed! Ik kijk uit naar de foto’s😁

2 likes

Geen dank! Leuk om weer wat nieuwe Phoibi/Phoibossen (wat is nou het meervoud :thinking:?) op HF te zien!
Hoe lang is hij eigenlijk onderweg geweest na bestellen? Lijkt maar enkele dagen te zijn?

Veel draagplezier! :+1:

1 like

Haha ik zeg Phoibossen.
Zou zomaar kunnen dat er nog eentje bij gaat komen😅, ik zweef nog met me vinger boven de bestelknop.
21 September besteld, en met het weekend ertussen, dus dat viel niet tegen :grin:.
Is een echte grab&go dus denk dat hij inderdaad wel wat draagplezier gaat meemaken.

2 likes

Do tell! :smile:

Alleen nog wachten op de witte tropic, maar: Tadaaaaaa!

7 likes

Ziet er strak uit! Als ze hem nu op staal zouden leveren zou ik om zijn :grin: enjoy!

2 likes

Ben er weer blij mee! Voor nog geen € 200,- is dit echt een waanzinnig horloge. Tuurlijk, het is ‘maar’ quartz, maar die moet je ook in de collectie hebben. :wink:

6 likes

Wat een superleuk horloge is het toch he!
En ik zag dat de witte variant ook meteen uitverkocht is…hebben wij het ijzer toch weer optijd gesmeed. Veel draagplezier!

2 likes

Witte tropic binnen! Past er goed bij vind ik. Is iets dikker dan de originele band, maar past net. Al met al vind ik het een geslaagde combi.

6 likes

Goedenavond!

7 likes

Mooie wijzerplaat en gave band.

1 like

Ik krijg wel eens mensen in de winkel (die denk ik (aanname) weinig kennis van horloges hebben) en vanwege de mooie band regelmatig vragen of ik een Rolex draag.
Ik grap dan dat het geen Rolex is maar qua prijs wel in de buurt van een Rolex zit :grinning_face_with_smiling_eyes:.

3 likes

De nieuwste aanwinst, de Great Wall…wat maakt Phoibos toch leuke spullen :grin:

9 likes

Lekker kleurtje!

1 like

Zojuist besteld, ik zag de posts van @Cihanski en kreeg deze mooie groene niet meer uit mijn hoofd …

6 likes

Hey dat is leuk!! Thanks voor de credits haha!
Jij bent voor de GMT versie gegaan begrijp ik?

5 likes

Nee, vergissing in de “snelligheid”; het is dezelfde als de jouwe.

1 like