Oh lord… Dan ga ik de mijne toch ook maar snel opnieuw controleren, pakkingen nakijken en nog eens degelijk watertesten.
Hopelijk zit het met de garantievoorwaarden van Phorcydes wel goed, want dat geeft toch net iets meer gemoedsrust wanneer je een microbrand effectief draagt zoals hij bedoeld is.
Denk dat ze bij die van mij gewoon een pakking vergeten zijn. Horloge is niet eens ondergedompeld geweest. Gebeurde met de tuinslang en het water geven aan de planten.
Heb ook heel lang op de mijne moeten wachten. Ze kunnen de vraag niet aan dus wellicht is de QC niet helemaal op orde. Voor zwemmen gebruik ik altijd mijn Citizen duikers iso gecertificeerd voelt toch beter.
Erg jammer, kun je toch maar beter een 1521 om de pols hebben, die blijven zelfs bij 500 meter tuinslang gewoon waterdicht . Hoop voor je dat het opgelost wordt
Is dit misschien de reden waarom zij de winkel op Ali gesloten hebben? Wat sowieso al raar is gezien de bezoekersaantallen die daar gegenereerd worden? Dat wil je toch juist?