Phorcydes loopt vol.

Oei en nog 'ns oei! Zit je niet op te wachten, zo net voor je vakantie! :grimacing:
Gelukkig een voorlopige oplossing, lees ik. En hopelijk kom je er nog uit, met Phorcydes!

1 like

Mail en bericht via Insta gestuurd voor nu alles wat ik kan doen.
Heb verder geen telefoon nummer gevonden.
Het gaat mij niet eens echt om het geld maar vindt het gewoon een erg leuk horloge.

5 likes

Das 'n cool ding.

1 like

Je kan er al eens mee zwemmen :wink:

https://www.duikwereld.nl/citizen-promaster-automatic-200m-heren-ny0084-89ee.html?utm_source=googleshopping-NL&utm_campaign=googleshopping-Feed-NL&srsltid=AfmBOoquMgxgHxRpjzUAEiXXjup6IXsTRY8CB1H5grKHMTeg0nMjwqldY2k

3 likes

Die U boats zijn duur.

17797352485286039136847176034486

1 like

Ja echt een tof model :+1:t2: eerst maar eens afwachten hoe dit afgehandeld gaat worden.

1 like

Ai, dat is echt klote en balen. Ik zelf ben er zo content mee. Ik zal dadelijk mijn exemplaar eens gaan testen.

2 likes

Ouch.

Lekker de submariner mee, die chinese zooi ook :see_no_evil:

3 likes

Hij ligt nu in de wasbak onder water. Over 5 minuten eens kijken​:face_with_peeking_eye::face_with_peeking_eye::face_with_peeking_eye::face_with_peeking_eye::face_with_peeking_eye::face_with_peeking_eye:

8 likes

Zojuist het horloge uit het water gehaald. Mijn exemplaar schijnt waterdicht te zijn.

Althans op het eerste gezicht.

6 likes

@pasd heeft wat veroorzaakt :wink:

2 likes

Gewoon erg pecht met zijn exemplaar. Ik heb op internet ook nog geen verhalen van waterschade waargenomen.

3 likes

Ja maar was toch wel leuke zooi :scream:

:ok_hand:t2:

Tja :pensive:

1 like

Komt uiteindelijk goed. :hugs::+1:

1 like

Oef ik snap dat je op garantie wilt wachten maar mijn handen jeuken om hem open te schroeven :sweat_smile: :face_with_peeking_eye:

2 likes

Balen man, en zo vlak voor de vakantie. Succes met de garantie afhandeling, dat komt vast goed!

1 like

Of een mooie HGP Full Lume :wink::nerd_face:

2 likes

Jammer man, je hoopt toch op een horloge te kunnen vertrouwen!

Balen, vooral omdat je er bij een nieuwe duiker vanuit moet kunnen gaan dat er een fatsoenlijke QC heeft plaatsgevonden, of is het prijssegment hier niet naar? :sweat_smile:

1 like

Ik denk dat je warranty@phorcydes.net moet hebben. Of service@phorcydes.net zou ook plausibel zijn. Maar ik denk dat je het best bij houtenbek@phorcydes.net terecht kunt. Maar wel balen Dan. Ondanks dit toch een fijne vakantie. Maar dat moet vast wel goed komen.

1 like