Voor de avondwandeling deze om de pols geslingerd.
Die NATO staat ook ![]()
Ja, inderdaad verrassend goed. ![]()
Ze zijn er wel serieus mee bezeg, gaat best vlot allemaal.
Trouwens fijne vakantie ![]()
Fijne vakantie!
Tsjaaa. China he.
Ben benieuwd wanneer de zwitsers de weg van de engelsen gaan.
Eindelijk binnen🥳, veel plezier ermee!
Ik vind het oprecht veel waar voor het geld. Als er Seiko op had gestaan, we hadden het ook allemaal geloofd, meer nog, de laatste nieuwe Seiko die ik kocht had een beschadiging die op één of andere manier door de QC was gepasseerd. Bij deze kan ik met de 10x loupe niets ontdekken. Draagt ook zeer comfortabel op de bracelet. Inkorten ging supervlot met de meegeleverde schroevendraaier. Quick adjust in de clasp is een meerwaarde. Destro is tof!
Ik rapporteer hier nog terug over accuraatheid van het uurwerk. En over waterdichtheid lol.
Vooral dat laatste.
Ik ben benieuwd of die van @pasd een maandagmorgen exemplaar is.
Of durft de rest hem niet te testen? ![]()
Oh jawel, ik gooi de mijne straks al even in een kommetje haha
![]()
Nog voor ie goed en wel uit de stickers was, lag de mijne in een bak water. Daarna ook nog even de tuinslangproef voor de zekerheid. Geen problemen gehad.
Na een 8tal uur loopt ie nu op +5sec. Dus geextrapoleerd +15sec op 24u. Prima!
Leuke modellen heeft Phorcydes! Zeker als zorgeloos vakantiehorloge erg aantrekkelijk. De wijzerplaat van de lefty spreekt me wel aan, maar de PH-2 vind ik ook een mooie klassiek ogende duiker. Lastig…
De zwarte PH-2 is trouwens uitverkocht. Navraag leert dat die naar verwachting midden juni weer verkrijgbaar is.
De nieuwe standaard in horlogetests…