Phorcydes Only

14 likes

Band wissel check

12 likes

Echt heel comfy op zo’n cut to size fkm!

8 likes

Misschien nog oranje bijbestellen voor de zomer.
Btw waterdichtheid getest en ging prima.
Qua accuraatheid van uurwerk; consistent tussen +10 en +15sec, wat beter is dan mijn recentste 6R55.

Edit: timegrapher confirmeert:

8 likes

Gefeliciteerd en draag hem met veelplezier👍

1 like

Is echt een strapmonster😋

1 like

Ik blijf me verbazen hoe vel de lume… ik bedoel, de Hyperglow 3D luminous system is! :laughing:

12 likes

Nog eentje dan!

10 likes

12 likes

Op staal toch ook leuk, heb zelf ook de stalen band erbij maar nog niet gedragen.

1 like

Ja dat staal is goed, maar ruikt om één of andere reden wel wat naar ruw ijzer :sweat_smile:
Ik draag 'm liever op rubber.

1 like

Haha, heb er nog niet aan geroken maar heb ook het horloge gekocht om op MN of andere banden te dragen.

1 like

BTW hebben jullie ook wat irritatie aan de huid na lang dragen? Ik denk door de scherpe hoekjes van de caseback? Geen idee, is ook maar miniem hoor :smiley:

1 like

Tot nu toe alleen op MN gedragen dus ligt deze iets van de pols af.

1 like

Valt eigenlijk best goed mee. Ik heb hem tot nu toe wel uitsluitend aan de metalen band gedragen. Af en toe moet ik de glidelock een klikje bijstellen naargelang de temperatuur of hoe mijn pols die dag reageert, maar verder heb ik er geen enkel probleem mee ondervonden.

2 likes

10 likes

14 likes

Ik heb er ook één incoming :tada:
Twijfelde eerst een beetje omdat ik hem niet persé nodig heb en me bedacht dat ik voor dat geld ook de hele zomer ijsjes kon eten met de kids.
Gisteravond toch maar de knoop doorgehakt en de kinderen verteld dat we deze zomer geen ijsjes meer gaan eten. Het moet tenslotte ergens vandaan komen.

10 likes

Heb je er ook een?

Jazeker.

1 like