Phorcydes Only

:pensive::face_with_peeking_eye::scream::face_holding_back_tears:

2 likes

Als het niet uit de lengte kan moet het uit de breedte.

2 likes

Gisteren ook 1 besteld, het is met free shipping nog steeds zag ik. Dus een paar ijsjes moet wel lukken voor jouw en/of de kinderen. :speak_no_evil:

4 likes

Ik heb nu al gezegd dat dat niet gaat gebeuren. Nu is het een kwestie van poot stijf houden anders voelen ze dat aan en gaan ze over je heen lopen.

2 likes

Bandwissel :white_check_mark:

15 likes

:ok_hand:t2:

1 like

Hééél mooi!

1 like

Danku u!
Een dezer dagen moet er nog een Erica’s Original MN Strap op de mat vallen. Ik ben erg benieuwd hoe die zich verhoudt tot de AliExpress straps, waar ik overigens ook tevreden over ben.

Gelukkig heb ik die van mij via het forum en ligt die op het postkantoor te wachten tot ik hem straks kan ophalen.

8 likes

Dan heb je net op tijd toegeslagen.:wink:

1 like

Heb jij die van @septentrio gekocht?

Die van mij is ook onderweg.

5 likes

Nope. Die van @Robert19701

10 likes

Hoppa! Klaar voor de zomer en het WK :soccer:

11 likes

Tja wat een ding voor dat geld :face_with_hand_over_mouth:

9 likes

Lekker die lume na een paar minuten buiten.

13 likes

Het doet me goed dat ik jou blij heb kunnen maken. Veel draagplezier toegewenst :+1::+1::+1::+1:

2 likes

Was ook een aangename deal.
Thanks!

Gefeliciteerd met je NA! Ik was net te laat met mijn reactie op die in het blauw van Robert. Heb deze ook al eventjes op het oog. Hoewel ik de PH-4C met blauwe lume ook heel gaaf vind.

Gezien ze momenteel beide uitverkocht zijn heb ik nog even om erover na te denken :wink:

3 likes

En ik was bang dat ik na 30 minuten pas reageerde en er al 1 like op de advertentie was :smile:
Die van @septentrio was de dag erna al na een paar minuten weg.

2 likes