Phorcydes Only

Vervangend vakantie horloge is binnen dankzij
@EricPP :+1:t2:

34 likes

Mooie aan het forum :+1:

3 likes

Mooi bandje zo erbij!
Ongetwijfeld een stuk beter dan de bracelet.

1 like

Die van mij is inmiddels ook binnen. Deze heb ik besteld naar aanleiding van de vele mooie foto’s die ik bij @pasd heb gezien. Ik vind het dan ook een fijn idee dat je in goede handen bent bij de klantenservice bij phorcydes als ik zo deze topic lees. En ik moet erbij zeggen dat het horloge al mijn verwachtingen overtrof toen ik het voor het eerst zag. Moet hem alleen nog wel even testen op de waterdichtheid :wink:

18 likes

Je durft niet hè :joy:

5 likes

:stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Ik stel het nog even uit :sweat_smile:

6 likes

Ff binnenwippen voor een waterdichtheidstest dan

1 like

Niet zo flauw, gewoon doen 💪👍👍👍👍👍.De wereld vergaat niet.

2 likes

Nee joh, gekkigheid :smile: Heb 'm ruim een uur geleden onder de kraan gehad en so far so good! :+1:t3:

2 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:, fijn om te vernemen dat jou exemplaar ook oké is. Geniet van deze aanwinst. Voor mij is het de ideale zomerhorloge van 2026​:+1::+1::+1:

9 likes

Ik denk dat het tijd is voor een Phorcydes only topic :pinched_fingers:

6 likes

Aangezien ik dit topic nog niet voorbij heb zien komen, heb ik het bij deze aangemaakt om mijn vandaag ontvangen nieuwe aanwinst te delen!

Kortom, post je foto’s/ervaringen van je mooie Porcydes hier.

Ik trap metaan maar af met een passende foto! If you know, you know :smile:

27 likes

Oei jij durft, zo onder een lopende kraan!

10 likes

Okay

3 likes

Die topic is kennelijk van naam veranderd tijdens het maken van dit topic. Ik denk dat ze elkaar net gekruist hebben

Ik krijg net bericht dat die van mij is vastgehouden bij de douane in Den Haag. :sweat_smile:
Afwachten maar dan.

1 like

Doen ze sinds kort altijd met phorcydes.

Krijgt eerst een waterdicht test bij tno.

21 likes

Ah balen, hopelijk wordt ie niet te lang vastgehouden. Ik had die van mij de 16e besteld en vandaag dan ontvangen.

2 likes

Die van mij in betere tijden :wink:
Nu onderweg naar China :face_with_peeking_eye:

16 likes