Phorlogerie

Pieter is een nieuw lid hier op het forum. Hij heeft een horloge van me overgenomen.

De deal verliep prima! Snelle communicatie en snelle betaling.

Aanrader!

1 like

Mooi horloge gekocht van @PHORLOGERIE, communiceert helder en snel via PB en bleek in het echt een leuke, enthousiaste kerel die veel over horloges weet en goed gezelschap is bij een overdracht op een terras!

AANRADER!

1 like

Vanavond een mooie Breitling Navitimer over genomen van Pieter @PHORLOGERIE en dat was een fijne ervaring. Vriendelijke snelle communicatie en perfect in het nakomen van afspraken. Deze enthousiaste liefhebber- die zeer goed weet waarover hij het heeft met vintage horloges- zal ik aan iedereen van harte aanbevelen om zaken mee te doen. :+1:

Dank je Pieter, voor de goede deal en graag tot een volgende keer! :blush: :+1:

1 like

Onlangs een mooi Grand Seiko horloge overgenomen van Peter @PHORLOGERIE. Het horloge voldeed aan zijn beschrijvingen, en hij was zelfs zo vriendelijk een uur op en neer te rijden naar een voor ons beiden bereikbare plaats. Daar een goed gesprek gehad over horloges in het algemeen en Grand Seiko in het bijzonder. Ik raad Pieter aan als (ver)koper.

Fijne deal gesloten met Pieter.
Een vintage Movado gekocht, de beschrijving en de foto’s kwamen overeen met het gebodene.
Keurig en stevig verpakt.
Aanrader :+1:.

1 like