Photobucket foto's fix!

Wellicht oud nieuws voor sommigen maar ik heb net iets ontdekt wat ik de moeite waard vond om te delen.

Sinds photobucket heeft besloten 250 dollar te rekenen om je foto’s op andere sites zichtbaar te laten blijven erger ik me kapot aan het feit dat ik oude topics nauwelijks meer kan bekijken.

Maar voor gebruikers van Google Chrome (en ik las ergens dat Firefox het ook heeft maar kan ik niet bevestigen) is er een oplossing. Je moet de applicatie: “Photobucket hotlink fix” downloaden en dan kan je in 1x alle foto’s weer zien zoals je ze eerder zag.

Enjoy :thumbsup:

29 likes

Werkt perfect , bedankt hoor :+1:

1 like

Top man, veel oudere topics op allerlei fora waren praktisch niet meer te lezen hierdoor, maar goed, we moeten er van genieten zolang als het duurt…

1 like

Werkt goed :+1:, link voor FireFox: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/photobucket-fix/?src=ss

4 likes

Zeker de moeite waard.[quote=“HorloG, post:3, topic:127219”]
veel oudere topics op allerlei fora waren praktisch niet meer te lezen hierdoor
[/quote]

En precies hierom!

Bedankt RJ

1 like

Bedankt. Hier hebben wij wat aan.

1 like

Top! :thumbsup:

1 like

Bedankt, dit werkt perfect!

1 like

Super bedankt :+1:, was hier ook een grote ergernis!

1 like

Werkt als een trein nu! Bedankt voor de tip!

1 like

Klasse @Robert. Het werkt prima. Dank.

1 like

Top om dit te delen, dank!

1 like

Bedankt!

1 like

leuke link voor een sniffer ( iedereen wil toch dat zn linkje werkt) :stuck_out_tongue:

Euh wat is dat, een sniffer?

Ook op Edge??

een tooltje waarmee je een hele pc kan doorzoeken met of zonder toestemming van de gebruiker, zodra je op de link klikt geef je op de achtergrond toestemming voor een installatie op je pc. Zo’n linkje zou dus dubieus kunnen zijn zonder dat je er erg in hebt. In dit geval niet. Werd alleen getriggerd :sunglasses: … ah laat ook maar.

Oef, thanks! Waarschuwing is altijd welkom voor computers sufferds zoals ik