"Photoshoot" Hamilton

Heren/dames,

Bijgaand een soort van photoshoot betreffende mijn Hamilton Khaki Navi GMT welke een aantal maanden geleden is aangeschaft. De foto’s zijn op kantoor geschoten (komkommertijd :wink: ) dus het is niet echt je van het… Have fun!!

Blub

Heerlijk toch de vakantietijd?:smiley: Leuke serie fotos en ja Hamilton blijft gewoon een mooi merk.

dreski Schreef:

Heerlijk toch de vakantietijd?:smiley: Leuke serie fotos
en ja Hamilton blijft gewoon een mooi merk.

Prima die vakantietijd… Mag ook wel, zondag en maandag nog een redelijk groot evenement in de PC Hooft verzorgd
http://www.telegraaf.nl/autotelegraaf/1541732/_Fiat_bakt_ze_bruin_in_de_P.C.Hooft.html?cid=rss)
dus ik ben wel toe aan een rustige periode :wink:

LOL ! Doe je eens wat nuttig op kantoor ! :smiley:
Mooie shoot hoor, Rene !
Ook een leuk kantoor-visje !

Marc-B1 Schreef:

LOL ! Doe je eens wat nuttig op kantoor ! :smiley:
Mooie shoot hoor, Rene !
Ook een leuk kantoor-visje !

Vre-se-lijke vis! We hadden er 2 (eentje is dood, goh!) gekregen van stagiares die hier een aantal maanden hebben gezeten, Ivo en John. Zo hadden ze de vissen ook genoemd.

Ik vind het zo sneu voor dat visje, hij heeft zo’n klein kommetje om in te leven… Maar ja, om hem nou de “nek” om te draaien vind ik ook weer zo wreed. Doorspoelen dan maar?

Gewoon uitzetten in het wild. Als het een vechter is komt ie er wel.

Mooie shots!!

Dit klokje verwacht ik ook binnen enkele dagen, dus als het klokje er net zo goed eruit ziet als die van jou. Dan word ik nog ongeduldiger ARGGGG

Leuk serie hoor. Als ik op kantoor zit heb daar echt geen tijd voor en als ik daar niet zit, nog veel minder:)

Hoi Rene,

Weet jij toevallig waarom er bij jou 332 en bij mij 330 onderin staat?
Of weet iemand anders dat?

Géén idee! Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt :wink:

valjoux 7750 Schreef:

Hoi Rene,

Weet jij toevallig waarom er bij jou 332 en bij
mij 330 onderin staat?
Of weet iemand anders dat?

http://i10.photobucket.com/albums/a146/audir6/DSC0
0982.jpg

Weet ik evenmin, wel viel me op dat bij de jouwe ook geen ‘swiss made’ op de dial staat (wel op de achterkant denk ik)

Dat klopt, maar die van mij is ook 3a 4jaar oud. Waarschijnlijk dat er daarom geen swiss made op de voorkant staat, en ik heb ook een andere doos.


Misschien staat 330/332 wel voor een bepaald serie, dat dan 332 een nieuwe reeks khaki gmt is.

Want als ik google dan hebben alle 330 geen swiss made op de voorkant staan.

Een mailtje naar Hamilton? Misschien?

Mailtje gestuurd!!
Ben benieuwd.

valjoux 7750 Schreef:

Mailtje gestuurd!!
Ben benieuwd.

Misschien kun je dan meteen 99Reza uit de brand helpen, die wacht op http://forums.watchuseek.com/showthread.php?t=96730 al sinds vorig jaar op deze info :slight_smile:

Haha, prachtig!

Bij mij staat eveneens geen “swiss made” op de voorkant, idd wel op de achterkant.

Valjoux, post je de mail in dit topic/forum?

René

Vandaag antwoord terug gekregen.

Beste Ritchie,

Bedankt voor het toezenden van de vraag betreffende je Hamilton horloge. inderdaad tot ongeveer vier jaar geleden werd swiss made onderaan de wijzerplaat niet altijd aangeduid maar met een nummer.
Echter moet ik je momenteel het antwoord schuldig blijven maar ik zal navraag doen bij de fabriek in Zwitserland.
Ik ben overtuigd dat hun mij het exacte antwoord kunnen geven.
Mocht ik hun reactie hebben vernomen, laat ik je het direct weten. Heel veel draagplezier met je horloge. Mocht je nog vragen hebben dan verneem ik ze graag.

Met vriendelijke groet,

Sander Stinne

Brandmanager Hamilton Benelux. -----

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb een vraagje over mijn khaki navy gmt. Onderin op de wijzerplaat staat het cijfer 330, en geen swiss made.
Nu weet ik ook dat mijn horloge ong 3a 4 jaar is, en waarschijnlijk daardoor er geen swiss made erop staat.
Maar hoe zit het dan met het cijfer 330?

M.v.g,

Ritchie