Prachtige foto’s inderdaad van nog mooiere horloges. Wat een kijkgenot!
Héél gaaf, Stefan!
Prachtig! Mooie foto’s zijn het geworden!
Vergeet @Ko-Banden niet, zijn banden staan er ook mooi bij/op
Ziet er puik uit!
Mooi! En geweldig om te ervaren dat er binnen HF iets kan groeien van hobby tot iets uiterst professioneels door kwaliteiten te combineren👌
Complimenten, voor beide
Het woord indrukwekkend is al gevallen, sluit ik me zeker bij aan
In 2019 ga ik veel bestellen afwerken, verder ga ik dan modellen maken die buiten mijn bestellingen om te koop zijn. Deze zullen er net iets anders uit zien dan de horloges op de foto.
Prachtig teamwork!!
Mooie ontwikkeling Stefan!
Mooi man!!
petje af hoor , sta je straks samen met Grönefeld op de SIHH
Tof hoor!
Wow vakwerk!
Ik vind je horloges werkelijk kunstwerken maar de foto’s doen de horloges geen eer aan als ik eerlijk ben.
Er zit een witte waas over het glas lijkt het wel. En als dit met een dslr is gemaakt vind ik de scherpte ook tegenvallen.
Niet dat ik het beter kan maar het viel me op.
De ‘dromerige’ stijl is denk ik een keuze geweest.
Ja dat kan! Maar dan spreekt ie mij niet zo aan.
Ad1: hij wordt is natuurlijk met ‘DeeTee’
Ad2: Dank voor de prof avatar!
@10over10: Ik denk persoonlijk ook dat het de gekozen stijl is. En ben daarnaast benieuwd hoe het horloge bij ‘daglicht’ er professioneel op zo komen te staan. Ik weet uit eerste pols dat de magnifieke sunburst waar @stefanketelaars zo zijn best op heeft gedaan nu minder naar voren komt. Nogmaals ik vind de foto’s van @malus65 echt super mooi en zou het bij lange na niet zo kunnen!
Super mooi!!
Super!!!
Prachtig. Gewoonweg prachtig. Ik heb met heel veel plezier en bewondering je posts gelezen waarin te zien is hoe de prachtige horloges tot stand komen!