Photoshop verzoek: Datejust lugs brush

Hi beste forumleden,

Ik ben op zoek naar iemand die even snel een fotoshopje kan maken van mijn onderstaande foto. Ik zou namelijk willen weten hoe mijn datejust eruit zou zien met de bovenkant van de lugs gebrushed ipv gepolijst. Veel dank!

7 likes

Nog iets meer :wink:

Wat is jullie bijdrage in deze?

6 likes

Zie alleen dat de datum verloren is gegaan

2 likes

thanks, ik zou alleen de polished centerlink wel intact willen laten, zodat je een mooie overgang/combinatie met de polished bezel hebt :slight_smile:

Vooral humor als ik jouw antwoord bekijk…

2 likes

De pols kaas komt er aan de bovenkant van de links uit. Tijd voor een schoonmaakbeurt :sunglasses:

1 like

bah, viezerik

Ja zeker vies, is ook de eerste keer dat ik het zie hier. Meeste HFers houden hun rolies als nieuw & brandschoon, soms wel met stickers erop aan toe tot jaren na aanschaf :rofl:

2 likes

Boeie

2 likes

:rofl: :+1:

1 like

Zie nu dat de Tissot Gentleman een goed vergelijk geeft. Denk er serieus aan om dit te gaan doen op mn 116200:

1 like

Waar wacht je op? Kan Tempus prima en het is zo oppervlakkig dat je het zo terug kan draaien.

4 likes

Je hebt gelijk. Heb je wellicht ook een suggestie voor een goed adresje in Amsterdam?

1 like

Nee.

Tempus is om de hoek bij Amsterdam.

De provincie is ver weg.

Parkje in midwoud bij de koeien is favoriet hier.

Buiten de ring is een avontuur natuurlijk.
Leven is er echt mooi hoor! En voor je het weet ben je weer terug binnen de ring :wink: