Piaget Gouverneur

Op deze foto heeft de reflectie een schaduw :

::o ::o

Yo , Manu .

Het viel mij inderdaad ook op dat de achterdeksel gebrushed is, meestal zie je bij metalen als goud/platina een gepolijste afwerking.

Misschien ligt het aan mij, maar als er een taxatierapport ligt (van nb 21.000 gulden) dan zou je toch mogen verwachten dat dat een redelijk gefundeerd rapport is. Of kom je out-of-the-blue met de mededeling: ‘we schatten dit horloge op 21.000 gulden.’

we wachten gewoon de fotoos van het uurwerk af, die zullen ongetwijfeld komen. in elk geval, als ik Kaatje was, liet ik me daardoor overtuigen door een deskundige op dat gebied.

Zal ik doen Jaap. 't Horloge ziet er overigens exact uit als t plaatje van Han R, ik kan helaas dus niet zo knap fotograferen. Alles is al gecheckt en de papieren zijn er dus heb niet zo’n zin weer die hele weg te bewandelen. Het is een 9P uurwerk, wat ook uitzonderlijk voor deze uitvoering schijnt te zijn, daarvan heb ik ook alle papieren, inclusief handgeschreven aantekeningen van de taxateur. Heb voornemens om Piaget en nog wat andere partijen aan te schrijven, ik wilde graag weten of er iemand was die kennis van dit horloge heeft aangezien 't een weinig voorkomend exemplaar is :slight_smile: Sta ik niet zo voor paal :wink: 't Gaat dus niet op een exemplaar dat ik op de rommelmarkt heb gekocht, de oud-eigenaar heeft echt uit liefhebberij dit horloge gekocht (er zijn er namelijk meer) en het nooit gedragen.

ik zeg: suk6,

Insgelijks