Piaget only

Hoi heren,

Fier als een pauw mocht ik gisteren een Piaget 8177 ophalen. Ik botste online op het (voor mij) onbekende model en werd in één klap verliefd op de tijdloze uitstraling, prachtige afwerkingen en de sexy roséschijnende kast.

Ik zag echter nog geen “Piaget Only” topic en vraag me bij deze dus luidop af of hier nog Piagets rondzwerven.

Zoja, deel ze graag hier :ok_hand:!

23 likes

Hartelijk gefeliciteerd :partying_face: met dit mooie plaatje.

Eigenlijk best vreemd dat hier nog geen only-topic van is, want het is historisch gezien een merk dat zijn stempel duidelijk op de horlogekaart heeft gezet.

Veel draagplezier in ieder geval!

1 like

Prachtig model!

1 like

Zeer mooi!

1 like

Fraai! :ok_hand:

1 like

Dat vond ik ook, zeker gezien die Altiplano toch echt een verbluffend staaltje vakmanschap is. Van GS-afwerkingen kunnen we allen (ik incluis) niet genoeg krijgen, maar die Altiplano ziet er gewoon “ongelofelijk” uit in de volste zin van het woord.

@tompj @Reyer62 @GustavM
Dank allen! Ik loop op wolkjes hier :blush:!

1 like

Prachtig.

1 like

:heart_eyes: prachtig

1 like

Heel mooi ook de kleur van het bandje past er perfect bij.

1 like

Toevallig kwam ik op chrono24 deze tegen.
Prachtige ruw witgoud met een lapis lazuli dail…

Alleen maar 1 wijzer? Nee gewoon een onhandige fotograaf :smiley:

2 likes

Ik dacht even dat het één van de controlefoto’s was, maar gewoon écht een ongelukkige fotograaf :grinning:

Even een nieuw leven inblazen

6 likes

Zouden de eigenaren stil of niet-excistent zijn op dit forum?

In ieder geval hoop ik meer Piagets voorbij te zien komen🧐

1 like

Nou hier dan mijn NA

20 likes

Klasse!

1 like

Super Toppers. Schitterende horloges. Veel plezier ermee!

1 like

Ik heb bij een Piaget-event met de nodige modellen mogen spelen. De onderste is mijn eigen 1972 Piaget met 9p2 uurwerk.

11 likes

Vind die onderste ook gelijk de mooiste. :grinning:

1 like

Heel gaaf, gefeliciteerd met je NA!:partying_face:

1 like

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/5399404/miljoenenroof-uit-luxe-juwelierszaak-piaget-parijs-tijdens-lunch

2 likes