Nee. Ik ga hem gewoon dragen en het ownen. Een beetje zoals Timothy Chalamet en zijn Cartier Panthère
En het grote nieuws van W&W in de Watch media is dat Tudor een BB58 GMT uitbrengt die 2mm dunner is dan de Pro. Dit soort berichten wordt jammer genoeg niet massaal opgepikt. Wat een prestatie!
Mooie! Je ziet ze inderdaad maar weinig hier, maar ik moet bekennen dat het bij ook een tijd heeft geduurd voordat ik het ging waarderen. Heb het altijd een beetje een oudemannenmerk gevonden, maar de laatste tijd begin ik het toch steeds gaver te vinden.
Dat is het ook. Werkelijk prachtige horloges, maar onder de 50 staan ze een beetje misplaatst. Dan heb je meteen zo’n hipster uitstraling, net als die twintigers met een Cartier tank om de pols.
Ha… Das een goede
Oké, ik ben weer genezen. Maar toch, als ik deze zou moeten/mogen/kunnen dragen zou het imago van het merk me toch maar weinig meer kunnen boeien.
&
U komt er zelf wel uit zo?
Ik hoefde van mijzelf de (door mij ook al snel getrokken) conclusie hiervan niet hardop uit te spreken op dit forum.
Daar heb je ons voor.
Daarom.
Langzaam maar zeker wordt ook flowert een ouwe man met bijbehorende smaak.
Ik kan hem wel volgen hoor. Mooi spul.
Ik hoop dat je mag volgen en ook een oude man mag worden.
On topic: in Azië is Piaget wel “hot”.
Hoho, ik zal me eerst nog door een midlife crisis moeten worstelen zodra die zich aandient. Cabrio, jongere maîtresse, dat werk.
Zodra die horde is genomen stort ik me wel op Piaget enzo.