Piaget Upstream chronograph

Beste forumleden. Ik heb een Piaget upstream quartz chronograaf waarvan ik de user manual helaas niet meer heb. Nu ben ik al uren aan het proberen de chrono weer op nul te laten resetten zonder resultaat. Kan iemand mij hierbij helpen. Als ik Piaget contact, gok ik zomaar dat er weer een verplichte service bij komt kijken. Het gaat om kaliber 222p.
Mocht iemand info hebben, dan hoor ik dat heel graag.

Groet Luuk

Beste Luuk,

misschien kun je hier de manual downloaden? Soms werken verschillende modellen toch op dezelfde manier.
Succes Jan

1 like

Beste Jan,

Bedankt voor je reactie, daar staat hij echter niet bij. Toch bedankt voor je hulp.

Groet Luuk

1 like

Mocht niemand anders het hier weten, zou ik Piaget gewoon mailen. Zo’n manual zullen ze toch wel ergens digitaal hebben?

1 like

Je zou onderstaande handelingen even kunnen proberen, het is een bekend issue.

https://help.jomashop.com/articles/7644-my-quartz-chronograph-isnt-resetting-to-zero

1 like

De jomashop handleiding is het zeker niet. Heb Luuk een persoonlijk bericht gestuurd met de instelling.

1 like

Is het niet gewoon de kroon uitrekken tot standje 2 en dan via de bovenste pusher de wijzer weer op nul zetten door middel van zo vaak drukken tot hij weer op 12 staat .
Kroon weer helemaal indrukken en klaar.
Zo werkte het bij mij tenminste.

groetjes Lenno

1 like

Horloge 24 heeft mij uit de brand geholpen. Allemaal bedankt voor jullie hulp!

Groet Luuk